یادداشت
گفتگو و گزارش

نیروهای تاج گردون همچنان بر لبه تیغ/ آیا مدیر شبکه بهداشت باشت برکنار خواهدشد؟

نیروهای تاج گردون  همچنان بر لبه تیغ/ آیا مدیر شبکه بهداشت باشت برکنار خواهدشد؟
افتونیوز _ درپی عدم رای اعتمادنماینده های بهارستان نشین به منتخب توانمند شهرستان های باشت وگچساران تعدای ازمدیران استان چهارفصل به مقتضای هرفصل تغییرشکل ورنگ وماهیت می دهندودست به تغییروعزل مدیران شهرستا ن هاومعاونین خودمی زنند که دراین میان عزل مدیران گچسارانی هم درمرکزاستان وهم دردیگرشهرستان ها ی تابعه دردستورکارقرارگرفته است . در این آشفته بازارکرونایی وشیون وناله خانواده ها ی عزادارکرونایی واه وفغان ازکمبودماسک ودستکش سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان برای مدیران شهرستان هاخط ونشان می کشد.بنابر برخی شنیده ها سرپرست دانشگاه درپی عزل مدیرشبکه بهداشت ودرمان شهرستان باشت برآمده است. مدیری که هنوزدوماه ازریاستش باامضاخودسرپرست دانشگاه نمی گذرد.،جالب ماجرا جایی است که اخیرا وزیر محترم بهداشت ودرمان ازعملکرددانشگاه دربحث مقابله با کرونا اظهارنارضایتی کرده وهشدارداده که کرونا دراستان به مرزخطررسیده و کادردرمان استان ازکمبودماسک ودستکش دادوفعانشان بلنداست . آیا تغییرهول هولکی مدیران دردانشگاه علوم پزشکی درراستای مقابله ومبارزه باکروناست و یا تاجگردون ستیزی است؟ شاپور بازیار (مطلب منتشر شده نظر نویسنده است و انتشار آن در سایت افتونیوز به معنای تایید تمام یا بخشی از آن نمی‌باشد)
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 ناشناس 1399/4/30 14:59:54

    برکنار شد زحمت نکشید

    پاسخ
  • 2 محمدی 1399/4/29 6:43:23

    چرا متوجه نیستید امروز شرایط بهداشت و درمان مثل جنگ است و هر فرمانده ای ضعیف باشد حتی شاید بعد از یک روز ابلاغ تغییر کند و فرد توانمندتری جایگزین می شود و این حق طبیعی ریئس دانشگاه است که مدیریت کند و مدیران توانمند را بکار گمارد. شما از بیرون چه اطلاعی دارید که علت عزل و نصب یک مدیر چه چیزی می تواند باشد بدون از اطلاع قضاوت نکنید.

    پاسخ
  • 3 دهدشتی 1399/4/29 1:49:23

    مردم در فقر ونداری و بدبختی با دلار ۲۵ تومانی دست و پنجه نرم میکنند انوقت هر روز در گوشه ای از استان ودر هر شهرستانی خبر از عزل و نصب وجوددارد مگر غیر از این است که این عزل ونصب ها فقط سیاسی و جناح بازی محسوب میشوند والا هیچ سود و منفعتی در زندگی رورمره مردم ندارد

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها