یادداشت
گفتگو و گزارش

تکمیلی استقبال باشکوه از هومان عسکری/خسرو طاهری :اتفاقاتی افتاد که به رای ما و برادرانمان( دور گذشته) خیانت شد، آمده ایم جواب خیانت ها را بدهیم

تکمیلی استقبال باشکوه از هومان عسکری/خسرو طاهری :اتفاقاتی افتاد که به رای ما و برادرانمان( دور گذشته) خیانت شد، آمده ایم جواب خیانت ها را بدهیم

هومان عسکری عصر روز دوشنبه به همراه لیدر های سرشناس قشقایی وارد گچساران شد. در بدو ورود طی مراسمی خودجوش و پرشور که توسط هواداران و حامیان برگزار شده بود مورد استقبال قرار گرفت. در این مراسم ابتدا اشکان محمدی از طرف میزبانان برنامه طی قرائت متنی به عسکری و همراهانش خوش آمد گفت.

نکته جالب حضور تمام لیدر های قشقایی حامی نماینده سابق(تاجگردون) در کنار عسکری بود که سه نفر از چهره های برجسته و تاثیر گزار این افراد به سخنرانی پرداختند که به صحبت های آنها خواهیم پرداخت. اما حضور و حمایت ۱۸ کاندید انتخابات شورای شهر نیز از نکات قابل توجه برنامه بود که نشان از آرا یکدست و یکپارچه آنان برای عسکری دارد.

در ابتدا محمود کریمی در جایگاه قرار گرفت و  مباحثی را مطرح کرد:

عسکری آرامش بسیار خوبی در گچساران و باشت به وجود خواهد آورد. دوره های قبل ترک و لر نکردیم، ما بر اساس شایسته سالاری انتخاب کردیم. ما طلب کاریم و انتظار داریم عزیزان طلبمان را در این دوره پرداخت نمایند. در ادامه افراسیاب پرویزی سخنران جلسه بود:

امروز روز وحدت است، کنار هم قرار گرفتیم برای وحدت. بعضی عزیزان بهانه میگرفتند چرا من و امثال من در صحنه نیستیم،در ادوار گذشته بر مبنای شایسته سالاری انتخاب کردیم ولی اکنون برادر عزیزمان عسکری را اصلح میدانیم. سپس خسرو طاهری از چهره های برجسته  شهرستان سخنانی مطرح کرد:

بهترین موقعیت و فرصت است که خداوند به ما داده. آدمی نیستم جایی بروم که احتمال و درصد شکست در آن باشد. من آمده ام به پشتوانه شما کاندیدمان را راهی مجلس کنیم. اتفاقاتی افتاد که به رای ما و برادرانمان( دور گذشته) خیانت شد، آمده ایم جواب خیانت ها را بدهیم. زمانی که برادرمان در صحنه بود برادرمان را ترک کردیم و از شما حمایت کردیم، امروز روزی است که شما باید بدهکاریتان را به ما پس بدهید. در پایان هومان عسکری سخنانی را بیان کرد:

من قانون را رعایت میکنم حتی به قیمت شکست. عده ای خبیثانه و بداخلاقانه دنبال پرونده سازی و حذف من بودند که میدان را خالی کنند و پیروز شوند، اما اگر صد بار دیگر رد صلاحیتم کنند تایید صلاحیتم را میگیرم. موفقیت در این دوره حق من اصلح است. دوست داشتم دو افتخار شهرستان غلامرضا تاجگردون و برادرش ساسان و همچنین سید قدرت حسینی تایید صلاحیت شوند. اگر در مسابقات از برزیل و آرژانتین شکست بخوری موفقیت است و با ارزش تر از مسابقاتی که مالدیو و نپال در آن باشند. این دوره آرامش مد نظر همه ملت و شهروندان حاصل خواهد شد. در بحث رد صلاحیت چیزی که عذابم میداد میدیدم این دو برادر مردانه با پوز تفنگ با همدیگر صحبت میکردند و همدیگر را یار جونی و نونی خطاب میکردند مثل مرد از روبرو خنجر میکشیدند اما از پشت خنجر نمیزدند. نظر خدا هرچه باشد همان است، چنان بازی را میچرخاند که ۱۰۰ نفر من را حذف کنید باز تاییدیه خواهم گرفت. در ۷ روز تبلیغات صادقانه، قلندرانه، و محکم با مردم حرف خواهم زد.

گزارش: سعید کاویانی

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها