سرگردانی بیماران،بی تفاوتی بیمه سلامت

سرگردانی بیماران،بی تفاوتی بیمه سلامت
افتونیوز: برای تهیه گزارش سری به بیمه سلامت مرکز استان زدم تا روند خدمات دهی این مرکز را جویا شوم. پله های مرکز سلامت جایگاه بیمارانی بود که نای راه رفتن نداشتند و هر کدام یک گوشه ای را انتخاب و نشسته بودند. از یکی از بیماران علت مراجعه اش را پرسیدم و او در جواب من گفت، قرار بود هزینه تهیه سمک برای مادرم را به من بدهند و تا کنون چندین بار آمده ام و هر بار گفته اند بزودی هزینه آن به حساب شما واریز می شود. دیگری پیرمردی بود که تازه عمل جراحی انجام داده و برای گرفتن هزینه جراحی سهم بیمه سلامت مراجعه کرده و مثل نفر قبل آینده را به او حواله دادند. ضمن گردش در اتاق های مختلف بدون اینکه خود را معرفی کنم متوجه گردیدم که بدهکاری بیمه سلامت از نیمه دوم سال ۹۹ تاکنون پرداخت نشده است و در صورتیکه می دانستم به تازگی اعتبار پرداخت هزینه ها بدست بیمه سلامت رسیده است اما اینرا نمی دانستم علل تعلل در پرداخت چه دلیلی دارد و چرا بیمارانی که نای راه رفتن ندارند می بایست هر از چند گاهی سری به بیمه بزنند تا شاید گره کور مشکل شان باز شود. هرماه بدون استثناء هزینه‌های بیمه خدمات درمانی از تمامی بیمه گران وصول می شود و ذره ای هم در این وصول درنگ نمی شود اما زمانی که همان بیمه گر نیازمند می گردد باید از هفت خوان رستم بگذرد تا شاید کسی جوابگوی او باشد. انتظار می رفت با انتصاب دکتر کاظمی این معضل سروسامان بگیرد اما انگار این پروسه قرار نیست تا ابد الدهر سامان یابد و بیماری که نیاز اساسی به هزینه های پرداختی بیمه سلامت دارد یکبار هم شده به موقع مشکلاتش حل شود.
کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها