یادداشت
گفتگو و گزارش

گزینه فیک یا اصلی؟/ در دل استاد چه می‌گذرد؟ / گزینه واقعی هدایتخواه برای استانداری استان کیست؟

گزینه فیک یا اصلی؟/ در دل استاد چه می‌گذرد؟ / گزینه واقعی هدایتخواه برای استانداری استان کیست؟

اَفتونیوز - یادداشت مخاطبان

در حالیکه در محافل مختلف صحبت از رایزنی دکتر هدایتخواه برای انتصاب استاندار آینده استان کهگیلویه و بویراحمد به گوش میرسد و بعضاً با برخی از نامزدها رایزنی‌هایی هم به عمل آمده و به نقل خود گزینه ها، قول قطعی حمایت کامل و اصطلاحاً چک سفید امضاء حمایت کامل استاد را نیز دارا می باشند، و این درحالی است که همه گزینه ها در افکار عمومی خود را نیروی قطعی دکتر هدایت خواه به تصریح چند باره خود ایشان معرفی می نمایند.

خیل عظیمی از جوانان فرهنگی مشتاق استاد هدایتخواه و علاقه مند به ایشان پیگیر هستند که با روشن شدن گزینه واقعی استاد به حمایت استاد خود برخواسته و ایشان را در نهایی کردن گزینه واقعی خود حمایت نمایند.

عده ای از سیاسیون غیر همسو معتقدند استاد دست به یک بازی سیاسی زده و قول حمایت را هم زمان به چند گزینه داده و این در حالی است که عده ای دیگر این تهمت را بدور از شان یک معلم اخلاق و تربیت اسلامی میدانند و جوانان مومن برای انجام تکلیف انقلابی و حمایت مربی اخلاق خود در حاصل تحقیق و تفحص برای یافتن گزینه واقعی استاد بسر می‌برند.

علیرغم مطرح شدن ۵ گزینه از سوی استاد حقیقتا در دل استاد چه میگذرد؟ و گزینه اصلی کیست و گزینه های بدل و فیکی که قرار است عملیات فریب به وسیله آنها انجام شود کدامند ؟

اگر عملیات فریب با اطلاع فرد انجام شود، خود بخشی از یک پازل سیاسی است، اما اگر بدون اطلاع خود فرد با ایشان بازی شود و آبروی ایشان به بازی گرفته شود، کاری است به نهایت غیر اخلاقی که به دور از انسانیت می‌باشد.

البته این مدل عمل سیاسی که شما هم زمان احساس گزینه نهایی بودن رو به ۵ نفر منتقل کنید به گونه ای که اگر از هر فرد سوال شود گزینه نهایی دکتر هدایتخواه کیست؟به حضرت عباس قسم یاد کند؛ جز من ایشان به گزینه دیگری حتی فکر هم نمیکند، القای این احساس هم زمان به ۵ نفر کاری است به غایت پیچیده و سیاسی که کار هر کسی نیست، هرچند عمل است غیر اخلاقی و انسانی.

نگارنده از جناب دکتر هدایت خواه به عنوان استاد اخلاق و نماد سیاست ورزی دینی و صادقانه و مدعی اصلی شفافیت در عرصه سیاست استان و دایه دار مبارزه با دروغ در در کنشهای سیاسی و در بین کنشگرهای سیاسی استان، عاجزانه استدعا مند است در اولین فرصت گزینه های مورد نظر را از سردرگمی در آورده و صراحتاً گزینه اصلی خود را معرفی نماید.

حفظ شأن و آبروی این افراد و عدم بازیگری سیاسی با سرمایه های انسانی، اصلی است خدشه ناپذیر و حداقل درخواست جوانان از مربی و مراد خود برای خروج از بلاتکلیفی کاندیداها.

جوانان مومن و انقلابی نزدیک به دکتر هدایت خواه جهت هم افزایی و حصول نتیجه مطلوب از استاد خود می‌خواهند یک گزینه را جهت حمایت و تقویت و برپایی جنبش مطالبه ای عمومی و انشاالله نهایی شدن و صدور ابلاغ استانداری آن نخبه انقلابی در دولت مردمی آیت الله رئیسی در یک نشست مطبوعاتی با حضور رسانه ها و خیلی عظیم شاگردان خود معرفی نمایند تا همه انجام تکلیف نماییم.

گزینه‌هایی که تاکنون استاد هدایت خواه آنها را به عنوان گزینه نهایی خود معرفی کرده اند به شرح ذیل می باشند. تک تک این افراد خود را کاندیدای نهایی و قطعی استاد هدایت خواه به نقل از خود ایشان معرفی می‌کنند.

۱ - دکتر خلقی پور ۲ - دکتر خرامین ۳ - سرهنگ مثنوی ۴ - دکتر پیوند ۵ - سید داود موسوی

والعاقبه للصادقین

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها