-
عملکرد و سیاست های تاجگردون در بستر پلتفرم های مجازی
یعقوب درویشیان -
در نقد شبه رسانه ها و بلاگرها؛ دوربینت را زمین بگذار!
ادریس کشاورز -
به بهانه روز جهانی آگاهی از اتیسم
لیلا حسینی -
اهمیت کتاب و کتابخوانی
سیدکاظم فاضل -
همبستگی ملی اکسیر نجات بخش، حیات آفرین و تجربه موفق ایران زمین
سید علی حمیدهکیش -
مردم تغییر می خواستند، نه معامله !
محمود منطقیان -
سیری در سروده های حسن دمساز
سیدکاظم فاضل -
روایت های شیرین تا تلخ نماینده محترم مردم شریف گچساران و باشت جناب حاج غلامرضا تاج گردون با اصلاحاتی ها در پانزده سال گذشته!
سید سعادت حسینپور -
روایت های شیرین تا تلخ نماینده محترم مردم شریف گچساران و باشت جناب حاج غلامرضا تاج گردون با اصلاحاتی ها در پانزده سال گذشته!
سید سعادت حسینپور -
روپوش آبی قدیمی
علی ضامنی پور
بوی مرگ در جاده دهدشت ـ بهبهان

به گزارش اَفتونیوز، پل فیلگاه واقع در 15 کیلومتری مسیر دهدشت – بهبهان یکی از نقاط حادثه خیز کهگیلویه و بویراحمد بوده که موجب تصادفات منجر به مرگ افراد زیادی شده؛ به طوری که با توجه به تردد زیاد در این محور، هر لحظه بوی مرگ میدهد.
اینجا مرگ مدام پرسه میزند و ارابهاش همچنان میتازد، متاسفانه با وجود تصادفات زیاد خسارتی، جرحی و منجر به فوتی که در این منطقه حادثه خیر اتفاق میافتد هنوز اقدام موثری برای کاهش تصادفات آن انجام نشده است.
در این مسیر دو طرفه به طور متوسط در هر ساعت 163 خودرو تردد دارند و نا ایمن بودن برخی از نقاط به خصوص در پل فیلگاه موجب وقوع تصادفات ناگواری شده و خانوادههای زیادی را داغدار کرده است.
هم اکنون این مسیر شهر دهدشت را به شهر بهبهان و گچساران متصل میکند و در صورت راه اندازی قطعه دوم پاتاوه – دهدشت که از مسیرهای اصلی کریدور شمال به جنوب است در این جاده شاهد افزایش چشمگیر تردد خواهیم بود که دو طرفه بودن و وجود نقاط حادثه خیز اینچنین در این مسیر میتواند حوادث ناگوار زیادی را به وجود آورد.
معاون اداره کهگیلویه و بویراحمد در بازید از این نقطه حادثه خیز اظهار داشت: از این مسیر دو طرفه به طور متوسط روزانه 4 هزار خودرو و سالیانه بیش از یک میلیون و 300 هزار خودرو از این مسیر تردد دارند.
نوری افزود: خودروها باید قبل از ورود به پل باید سرعت خود را کاهش دهند اما متاسفانه برخی از رانندگان با سرعت بالا از پل عبور میکنند که به همین دلیل در خروجی پل وارد مسیر خودروی مقابل شده و همین امر موجب تصادف در این نقطه میشود.
وی ادامه داد: در بازدیدی که داشتیم قرار شد که با ایجاد شیارهای لرزاننده قبل و بعد از دهانه پل و همچنین با نصب روشنایی و چراغ های هشدار دهنده موجب کاهش سرعت خودروها و کاهش تصادفات در این نقطه شویم.
هر چند کارشناسان بارها از این نقطه حادثه خیز بازدید داشتند اما پس از گذشت سالها این نقطه حادثه خیز همچنان قربانی میگیرد.
نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.
- 1 اسکان بیش از ۱۲ هزار نفر در ستادهای اسکان آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد
- 2 مرحله دوم طرح کالابرگ الکترونیکی در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد
- 3 انفجار یک منزل مسکونی در یاسوج
- 4 توزیع گوشت قربانی با عنوان میهمانی مادر در گچساران
- 5 تاکید جدی استاندار بر حمایت از متقاضییان سرمایه گذار در بخش کشاورزی
- 6 میزان مصرف گاز در کهگیلویه وبویراحمد رو به افزایش است
- 7 رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج: شایعترین نوع سرطان در استان سرطان سینه است
- 8 کتاب تصویری «پلنگ ایرانی در دنا» رونمایی شد
-
صدور مجوز و پروانه از سوی شهرداری ها و تسهیلات بانکی مشکلات زیادی را در روند اجرایی طرح نهضت ملی ایجاد می کند
-
ورود مبدل های حرارتی در صنعت پتروشیمی دهدشت
-
انجمن نابینایان
-
فرماندار دنا پاسخ استاندار اصفهان را در خصوص "سد ماندگان" داد!/ نباید با مطالبهگری غیر منصفانه، کمکاریهای گذشته خود را از جیب مردم مناطق کوهستانی و کمظرفیت جبران کنند
-
شکارچی متخلف خائیز در دام افتاد
-
توزیع عادلانه اعتبارات عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد
-
تاکید استاندار بر اهمیت راه در دیدار با رئیس شورای اطلاعرسانی دولت
-
سرپرست دانشکده ادبیات و علومانسانی دانشگاه یاسوج منصوب شد
-
بازرسی استان تخلفات هیئتهای ورزشی را افشا کرد/ 18 رئیس هیئت به محاکم قضایی معرفی شدند/ جزییات
-
مدیر جوان هماستانی مدیرعامل سیمیدکو شد/ عکس
نظرات ارسالی 0 نظر
شما اولین نظر دهنده باشید!