-
کشتار غیر نظامیان در زمان جنگ از منظر حقوق بین الملل؛ جنایت جنگی یا توجیه پذیر؟!
ابراهیم دادگر -
آینده جنگ اسرائیل با ایران چه خواهد شد؟
عباس عبدی -
«شافرج الله»
سیدمحمد مختاری -
ایران خانهی ماست؛ مسئولیت ایرانی بودن فراتر از هر تفاوتی
علیرضا تابش -
وقتی وفاداری استاندار به دولت قربانی روابط و رفاقتهای پشت پرده میشود»
یادداشت مخاطبان -
دفاع از ایران؛ به نام یا به ننگ!
فضلالله یاری -
جوابیهای به یک رسانه/ وقتی مدح بیمحتوا جای مطالبهگری رسانهای را میگیرد
حسن کریمی -
مرثیهای بر پروژههای نیمهتمام استان کهگیلویه و بویراحمد
بویار پارسه -
دیدهبان
هجیر تشکری -
عوارض شناسی تعطیلی خرد سیاسی در سطح میزان پیشرفت شهرستانهای چهارگانه
یاسین علویان سوق
بوی مرگ در جاده دهدشت ـ بهبهان

به گزارش اَفتونیوز، پل فیلگاه واقع در 15 کیلومتری مسیر دهدشت – بهبهان یکی از نقاط حادثه خیز کهگیلویه و بویراحمد بوده که موجب تصادفات منجر به مرگ افراد زیادی شده؛ به طوری که با توجه به تردد زیاد در این محور، هر لحظه بوی مرگ میدهد.
اینجا مرگ مدام پرسه میزند و ارابهاش همچنان میتازد، متاسفانه با وجود تصادفات زیاد خسارتی، جرحی و منجر به فوتی که در این منطقه حادثه خیر اتفاق میافتد هنوز اقدام موثری برای کاهش تصادفات آن انجام نشده است.
در این مسیر دو طرفه به طور متوسط در هر ساعت 163 خودرو تردد دارند و نا ایمن بودن برخی از نقاط به خصوص در پل فیلگاه موجب وقوع تصادفات ناگواری شده و خانوادههای زیادی را داغدار کرده است.
هم اکنون این مسیر شهر دهدشت را به شهر بهبهان و گچساران متصل میکند و در صورت راه اندازی قطعه دوم پاتاوه – دهدشت که از مسیرهای اصلی کریدور شمال به جنوب است در این جاده شاهد افزایش چشمگیر تردد خواهیم بود که دو طرفه بودن و وجود نقاط حادثه خیز اینچنین در این مسیر میتواند حوادث ناگوار زیادی را به وجود آورد.
معاون اداره کهگیلویه و بویراحمد در بازید از این نقطه حادثه خیز اظهار داشت: از این مسیر دو طرفه به طور متوسط روزانه 4 هزار خودرو و سالیانه بیش از یک میلیون و 300 هزار خودرو از این مسیر تردد دارند.
نوری افزود: خودروها باید قبل از ورود به پل باید سرعت خود را کاهش دهند اما متاسفانه برخی از رانندگان با سرعت بالا از پل عبور میکنند که به همین دلیل در خروجی پل وارد مسیر خودروی مقابل شده و همین امر موجب تصادف در این نقطه میشود.
وی ادامه داد: در بازدیدی که داشتیم قرار شد که با ایجاد شیارهای لرزاننده قبل و بعد از دهانه پل و همچنین با نصب روشنایی و چراغ های هشدار دهنده موجب کاهش سرعت خودروها و کاهش تصادفات در این نقطه شویم.
هر چند کارشناسان بارها از این نقطه حادثه خیز بازدید داشتند اما پس از گذشت سالها این نقطه حادثه خیز همچنان قربانی میگیرد.
نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.
- 1 ارزآوری ۲۵ میلیون دلاری محصولات کشاورزی برای کهگیلویه و بویراحمد
- 2 شرور سابقه دار در باشت دستگیر شد
- 3 خالی کردن حساب با پیامک جعلی ابلاغیه قضایی
- 4 کاهش ۱۵ درصدی ترددهای بیناستانی در جادههای کهگیلویه و بویراحمد
- 5 امحا ماینرهای کشف شده در کهگیلویه و بویراحمد
- 6 رئیس شورای شهر: ترافیک سنگین یاسوج چالش بزرگ پیش روی ماست
- 7 صدور حکم قاطع برای نانوایی متخلف گچسارانی در دام تعزیرات
- 8 خسارت زلزله دهدشت به ۱۰۰۰ واحد مسکونی
-
استاندار: طرح ملی رحله بزرگترین فعالیت فرهنگی برای ترویج قرآن کریم
-
حمله یار دیرین تاجگردون به وی/ مدیریت شهری خانوادگی اداره میشود
-
به دستور استاندار آبگیری آزمایشی فاز اول آبرسانی ۴شهر انجام خواهد شد/ موحد: ۸۰۰میلیارد ریال از محل اعتبارات در اختیار نماینده برای پروژه ۴شهر قرار داده شد
-
نشست احزاب اصلاحطلب و اصولگرا با استاندار/ «وحدت» و «همبستگی ملی» فصل مشترک جریانهای سیاسی استان/ گزارش و عکس
-
رئیس فرهنگ و ارشاد گچساران منصوب شد/ ابلاغ
-
مديرعامل شركت نفت گچساران: كتابخانههای شركت نفت گچساران بیش از 6 هزار نفر عضو دارد
-
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر شتاب و روند تکمیل پروژههای عمرانی و خدماتی شهر یاسوج تاکید کرد
-
استاندار: زیرساختهای گردشگری مذهبی توسعه مییابند
-
تذکر رئیسجمهور به منابر، رسانه ملی و نمازهای جمعه: از سخنان تفرقهافکنانه و اختلافبرانگیز بهشدت پرهیز شود
-
«وضعیت حساس کنونی» ؛ جنگ یا صلح؟!
نظرات ارسالی 0 نظر
شما اولین نظر دهنده باشید!