-
تبیین نظام انتخاباتی تناسبی شوراها در تهران
ولی الله شجاع پوریان -
وعده «فوقالعاده خاص» همچنان در انتظار اجرا/ فشار تورم بر دوش کارمندان دولت
ناشناس -
کنشگران مرزی
ناصر اقبالی -
از تسلی تا نمایش رنج
علی ضامنی پور -
جوشوخروش «ملت» در آرامستانها
محسن خرامین -
گفتم مرو رفتی و بد بیراه رفتی!
علیرضا کفایی -
قطع انشعاب آب در یاسوج؛ بیتوجهی آب و فاضلاب به بحران معیشتی مردم
حسن کریمی -
عروسی دختر شمخانی؛ آیینهای از تضادها و زوایای پنهان جامعه
محمد خونچمن -
در مذمت آیینهای سوگواری؛ وقتی مرگ به تماشا بدل می شود
علی ضامنی پور -
شكاف انتظارات از دكتر بهرامي
ناصر اقبالی
بوی مرگ در جاده دهدشت ـ بهبهان
به گزارش اَفتونیوز، پل فیلگاه واقع در 15 کیلومتری مسیر دهدشت – بهبهان یکی از نقاط حادثه خیز کهگیلویه و بویراحمد بوده که موجب تصادفات منجر به مرگ افراد زیادی شده؛ به طوری که با توجه به تردد زیاد در این محور، هر لحظه بوی مرگ میدهد.
اینجا مرگ مدام پرسه میزند و ارابهاش همچنان میتازد، متاسفانه با وجود تصادفات زیاد خسارتی، جرحی و منجر به فوتی که در این منطقه حادثه خیر اتفاق میافتد هنوز اقدام موثری برای کاهش تصادفات آن انجام نشده است.
در این مسیر دو طرفه به طور متوسط در هر ساعت 163 خودرو تردد دارند و نا ایمن بودن برخی از نقاط به خصوص در پل فیلگاه موجب وقوع تصادفات ناگواری شده و خانوادههای زیادی را داغدار کرده است.
هم اکنون این مسیر شهر دهدشت را به شهر بهبهان و گچساران متصل میکند و در صورت راه اندازی قطعه دوم پاتاوه – دهدشت که از مسیرهای اصلی کریدور شمال به جنوب است در این جاده شاهد افزایش چشمگیر تردد خواهیم بود که دو طرفه بودن و وجود نقاط حادثه خیز اینچنین در این مسیر میتواند حوادث ناگوار زیادی را به وجود آورد.
معاون اداره کهگیلویه و بویراحمد در بازید از این نقطه حادثه خیز اظهار داشت: از این مسیر دو طرفه به طور متوسط روزانه 4 هزار خودرو و سالیانه بیش از یک میلیون و 300 هزار خودرو از این مسیر تردد دارند.
نوری افزود: خودروها باید قبل از ورود به پل باید سرعت خود را کاهش دهند اما متاسفانه برخی از رانندگان با سرعت بالا از پل عبور میکنند که به همین دلیل در خروجی پل وارد مسیر خودروی مقابل شده و همین امر موجب تصادف در این نقطه میشود.
وی ادامه داد: در بازدیدی که داشتیم قرار شد که با ایجاد شیارهای لرزاننده قبل و بعد از دهانه پل و همچنین با نصب روشنایی و چراغ های هشدار دهنده موجب کاهش سرعت خودروها و کاهش تصادفات در این نقطه شویم.
هر چند کارشناسان بارها از این نقطه حادثه خیز بازدید داشتند اما پس از گذشت سالها این نقطه حادثه خیز همچنان قربانی میگیرد.
نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.
- 1 معلمان؛ سنگبنای تحقق حیات طیبه دانشآموزان / همکاری همهجانبه برای تربیت نسل انقلابی ضروری است
- 2 عکس روز/ گچساران روستای شادگان دهه ۷۰
- 3 ۱۳ آبان ؛ الگویی برای بیداری ومقابله هوشمند با تهدیدها
- 4 عکس روز/ چشمه نباتی یاسوج در دهه 70
- 5 پیام تسلیت جبهه اصلاحات کهگیلویه و بویراحمد به تاجزاده
- 6 توزیع ۱۰۰ تن جو دولتی بین عشایر شهرستانهای دنا و مارگون
- 7 ۹۷ متهم در بهمئی به دام پلیس افتاد
- 8 هفت هزار تن بذر اصلاحشده برای کشت پاییزه در کهگیلویه و بویراحمد تامین شد
-
گل محمدی؛ میراث ایرانی که به نام دیگران ثبت شد
-
وزیر ارتباطات در صحن علنی مجلس: ۷۵ درصد احکام برنامه هفتم در وزارت ارتباطات محقق شده است / هاشمی: مهاجرت تاریخی از سیم مسی به فیبر نوری در دولت چهاردهم پس از یک قرن در حال انجام است/ از فیبر نوری تا فضا
-
گزارش رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در صحن علنی مجلس/ «تاجگردون»: ۱۸ وزیر و معاون رئیس جمهور در جلسات کمیسیون حضور یافتند/ با تغییر دولت شاخصهای کلان اقتصاد اُفت کرد!
-
سومین تلاش برای اجرای پروژه تقاطع دهدشت-سوق/ طلسم شروع عملیات اجرایی شکسته میشود؟!/ جزییات
-
ساختمان دادگستری، خطای شهری در چشمهنباتی یاسوج
-
تجمع جمعی از کارکنان حوزه سلامت در یاسوج برای طرح مطالبات شغلی
-
آغاز عملیات مهار سیلاب و تقویت زیرساختهای آبکشاورزی در شهرستان دنا
-
اتصال ایمن محور گچساران–دیل–چرام به بزرگراه پاتاوه–دهدشت در مسیر توسعه استان
-
سفر معاون وزیر راه و شهرسازی برای بررسی طرحهای عمرانی در کهگیلویه و بویراحمد
-
اعلام آمادگی سرمایهگذار برای ایجاد مجموعه بزرگ گردشگری در سیسخت
نظرات ارسالی 0 نظر
شما اولین نظر دهنده باشید!