-
از قاب عکس طبیعت تا سکوت طلایی؛ دنا را معامله نکنید
مرضیه حسن پور -
سکوتی که گندم را میسوزاند | روایتی آرام از فاجعهای خاموش
حافظ یعقوبی -
نخبه کشی در کهگیلویه؛ نقض بدیهیترین اصل منطق در استانداری کهگیلویه و بویراحمد
حسن کریمی -
از پایان تاریخ تا دموکراسیِ محتضَر
محسن خرامین -
نا-ظفرمندیِ توسعه: اربابِ مردم یا نمایندۀ آنها؟
حسین موسوی -
روابط عمومی؛ تجلی فهم، تفسیر و راهبریِ اجتماعیِ
صیاد خردمند -
تأملی بر اقدامات پوپولیستی دولتها در استان کهگیلویه و بویراحمد
حسن کریمی -
چگونگی ایجاد تعلیمات عشایری از آغاز
سید ساعد حسینی -
تاجگردون؛ وکیل یا ولینعمت؟
یادداشت مخاطبان -
به اعماق برگرد «شیوا»
امراله نصرالهی
بوی مرگ در جاده دهدشت ـ بهبهان

به گزارش اَفتونیوز، پل فیلگاه واقع در 15 کیلومتری مسیر دهدشت – بهبهان یکی از نقاط حادثه خیز کهگیلویه و بویراحمد بوده که موجب تصادفات منجر به مرگ افراد زیادی شده؛ به طوری که با توجه به تردد زیاد در این محور، هر لحظه بوی مرگ میدهد.
اینجا مرگ مدام پرسه میزند و ارابهاش همچنان میتازد، متاسفانه با وجود تصادفات زیاد خسارتی، جرحی و منجر به فوتی که در این منطقه حادثه خیر اتفاق میافتد هنوز اقدام موثری برای کاهش تصادفات آن انجام نشده است.
در این مسیر دو طرفه به طور متوسط در هر ساعت 163 خودرو تردد دارند و نا ایمن بودن برخی از نقاط به خصوص در پل فیلگاه موجب وقوع تصادفات ناگواری شده و خانوادههای زیادی را داغدار کرده است.
هم اکنون این مسیر شهر دهدشت را به شهر بهبهان و گچساران متصل میکند و در صورت راه اندازی قطعه دوم پاتاوه – دهدشت که از مسیرهای اصلی کریدور شمال به جنوب است در این جاده شاهد افزایش چشمگیر تردد خواهیم بود که دو طرفه بودن و وجود نقاط حادثه خیز اینچنین در این مسیر میتواند حوادث ناگوار زیادی را به وجود آورد.
معاون اداره کهگیلویه و بویراحمد در بازید از این نقطه حادثه خیز اظهار داشت: از این مسیر دو طرفه به طور متوسط روزانه 4 هزار خودرو و سالیانه بیش از یک میلیون و 300 هزار خودرو از این مسیر تردد دارند.
نوری افزود: خودروها باید قبل از ورود به پل باید سرعت خود را کاهش دهند اما متاسفانه برخی از رانندگان با سرعت بالا از پل عبور میکنند که به همین دلیل در خروجی پل وارد مسیر خودروی مقابل شده و همین امر موجب تصادف در این نقطه میشود.
وی ادامه داد: در بازدیدی که داشتیم قرار شد که با ایجاد شیارهای لرزاننده قبل و بعد از دهانه پل و همچنین با نصب روشنایی و چراغ های هشدار دهنده موجب کاهش سرعت خودروها و کاهش تصادفات در این نقطه شویم.
هر چند کارشناسان بارها از این نقطه حادثه خیز بازدید داشتند اما پس از گذشت سالها این نقطه حادثه خیز همچنان قربانی میگیرد.
نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.
- 1 نقره داغ ۹۳۰ خودروی متخلف در کهگیلویه و بویراحمد
- 2 وجود ۹۱۲ خانواده دارای فرزند چندقلو در کهگیلویه و بویراحمد
- 3 هزار کنتور برق در کهگیلویه و بویراحمد تا پایان امسال هوشمند میشود
- 4 کاهش بارندگی و آسیب جدی به مزارع کهگیلویه و بویراحمد
- 5 گره کور بلوار جمهوری یاسوج با ورود دستگاه قضایی باز شد
- 6 پیام تبریک نادر منتظریان به فرمانده جديد سپاه استان
- 7 ۶ مجروح در پی تیراندازی در عروسی
- 8 نبود بالگرد مشکل جدی مهار آتشسوزی جنگلهای کهگیلویه و بویراحمد است
-
مهرجو:امسال تسهیلات مشاغل خانگی بر اساس جمعیت، پتانسیل و شاخصهای هر شهرستان توزیع خواهد شد/ کاظمیجو: پتروشیمی و کارخانهها از قبل مسئولیتهای اجتماعی میتوانند خیلی کارها برای شهرستان انجام دهند
-
اجرای ۵۰عنوان برنامه به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در گچساران
-
مدیر آموزش و پرورش چاروسا منصوب شد/ حکم
-
احترام به مردم به شیوه شبکه دنا! / از غیب شدن مجری تا عدم حضور شهردار یاسوج!
-
مدیرکل میراث فرهنگی: اشیا تاریخی به درستی نگهداری نمیشوند/ برای تکمیل موزه نیاز به اعتبار داریم/ کاروانسرا و بافت تاریخی دهدشت احیا میشوند
-
حضور دو نماینده سابق و اسبق بویراحمد در مراسمهای عمومی/ فعالیتهای انتخاباتی «روشنفکر» و «زارعی» شروع شد؟!
-
کار جالب یک مرکز درمانی در راستای مسئولیت اجتماعی/ «درمانگاه صدرا» جور شهرداری یاسوج را کشید!
-
کمانه سیاست تهاجمی تاجگردون به خودش/ آقای تاجگردون! از صف اول نمایشها بترسید نه از جوانان گچساران و باشت!
-
پیشرفت طرح صنایع پلیمر گچساران از ۴۴ درصد عبور کرد/ جزییات
-
توضیحات فرماندار لنده در خصوص احیای معدن فسفات قیام
نظرات ارسالی 0 نظر
شما اولین نظر دهنده باشید!