یادداشت
گفتگو و گزارش

شنیده ها؛


در اعتراض به اقدامات معاون پشتیبانی؛اعتصاب غذا و حبس خود خواسته یکی از نیروهای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

ادامه حواشی دامنه‌دار در دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد  که مدت سه شبانه روز یکی از نیروی خانم دانشگاه در مهمانسرای واقع در ستاد دانشگاه در اتاق را قفل کرده و در این مدت سه شب و روز بدون آب و غذا خود را حبس کرده و علی رغم درخواست مسئولان دانشگاه حاضر به خارج شدن از مهمانسرا نیست.

در اعتراض به اقدامات معاون پشتیبانی؛اعتصاب غذا و حبس خود خواسته یکی از نیروهای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج

به گزارش اَفتونیوز،  شنیده ها حاکی از آن است،  در ادامه حواشی دامنه‌دار در دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد  که مدت سه شبانه روز یکی از نیروی خانم دانشگاه در مهمانسرای واقع در ستاد دانشگاه درب اتاق را قفل کرده و در این مدت سه شب و روز بدون آب و غذا درب را بسته و علی رغم درخواست مسئولان دانشگاه حاضر به خارج شدن از مهمانسرا نیست.

طبق شنیده ها این خانم یکی از نیروهای دانشگاه علوم پزشکی استان بوده که مدتی است بنا به تصمیم مسئولان دانشگاه اخراج شده و حتی این خانم چندی پیش پس از درگیری لفظی اتاق کار معاونت توسعه را به هم ریخت.

بر اساس گفته شاهدان علیرغم مراجعه مسئولان دانشگاه به مهمانسرا و صحبت با این خانم اما نتوانستند که این خانم را راضی به خروج از مهمانسرا کنند و گفته شده که قرار است به زودی با حکم قضایی نسبت به شکستن قفل مهمانسرا اقدام شود.

فارغ از دلیل اخراج این خانم، مجموعه حوادثی که در این مدت در دانشگاه علوم پزشکی استان در حال رخ دادن است همه نشان از عدم توانایی در مدیریت صحیح توسط مسئولان این دانشگاه است.

دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با حساسیت و اهمیت کاری که دارد باید محیطی آرام و به دور از هیاهو باشد اما متاسفانه به دلیل ضعف مسئولان دانشگاه در مدیریت این مجموعه هر روز شاهد حاشیه‌ای تازه در این مجموعه هستیم اما این روزها که گویا حواشی در دانشگاه علوم پزشکی تمامی ندارد و تقریبا هر چند وقت یکبار شاهد حوادث مختلفی در این مجموعه هستیم و متاسفانه برخی مواقع، عملکرد ضعیف مدیران و عدم توانایی در کنترل مدیریت حوداث خود باعث افزایش تنش‌ها و ایجاد بحران می شود.

اَفتونیوز آماده انتشار پاسخ مسولان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج است



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 ناشناس 1401/11/26 11:19:53

    نه فقط در دانشگاه بلکه در شبکه های بهداشت و درمان نیز حواشی زیاد هست . انتصاب مدیران در شرف بازنشستگی و عدم توانمندی آنها باعث بی انگیزگی پرسنل شده است قبیله گرایی و باند بازی بلای خانمانسوز بهداشت و درمان هست. مدیر شبکه لنده بعلت چنین موضوعاتی کلا خانه های بهداشت و بعضی از پرسنل رو از کار معاف کرد و حقوق و مزایا هم بهشون میده مدیر محترم افتو نیوز لطفا اینها را هم انعکاس بده اخیرا با مسئول بازرسی دانشگاه هم درگیری لفظی داشته است

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها