یادداشت
گفتگو و گزارش

پاسخ مثبت بهرامی به دعوت روشنفکر برای جلسه هم اندیشی سد خرسان

محمد بهرامی فعالان سیاسی و کاندیدای دور گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا گفت، برای دفاع از این آب و خاک و مطالبه‌ی به حق مردم ، هم سنگرِ میدان گفتگو با همه هستم .

پاسخ مثبت بهرامی به دعوت روشنفکر برای جلسه هم اندیشی سد خرسان

اَفتونیوز| در پی دعوت مهدی روشنفکر نماینده شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون برای حضور در نشستی با عنوان  هم اندیشی در خصوص سد خرسان، محمد بهرامی کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان بویراحمد در طی بیانیه ای آمادگی خود را جهت حضور در این نشست عنوان کرد، در این بیانیه آمده است، 

ابتدا سال نو را به همه هم وطنانم تبریک می گویم و تقارن این نو شدن را با حلول ماه مبارک رمضان به فال نیک میگیرم .

به لطف خدا و محبت مردم مهربان این دیار ، سالهاست که این افتخار را داشته‌ ام که در حد وسع و بخصوص در مطالبات به حق  ، صدای مردم باشم . یکی از این مطالبات مهم ؛ درخواست شفاف سازی و دفاع از حق مردم ، از نماینده محترم مردم در مجلس جناب آقای دکتر روشنفکر و مسئولین بزرگوار و دلسوز استان و شهرستان های بویراحمد و دنا و مارگون در بحث مربوط به سد خرسان ۳ بود که خوشبختانه بعد از انتقادات و پیشنهادات و درخواست ها و دغدغه های مردم و کارشناسان و جریان های مختلف سیاسی و اجتماعی و فرهنگی ، این بار نماینده محترم صداها را شنیدند و از نخبگان و کارشناسان و جریان های مختلف برای شرکت در جلسه هم اندیشی با موضوع سد خرسان دعوت به عمل آوردند .

بنده ضمن تشکر از نماینده محترم مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا و مارگون به جهت این دعوت و هم اندیشی ، در پاسخ به چند نکته اشاره میکنم ؛

۱ - ما امروز بیشتر از هر زمانی برای رفع مشکلات مردم و  منطقه به گفتگو و مناظره و تعامل و شفاف سازی نیاز داریم . بنده نیز همواره به گفتگو و مناظره مثبت و کارشناسانه اعتقاد و باور داشته ام چرا که بنده یک فرد دانشگاهی هستم و زبان دانشگاه ، زبان گفتگویِ علمی تخصصی است . در سابقه‌‌ی فعالیت های بنده ، دعوت به گفتگو و مناظره و هم اندیشی به وفور یافت می شود . ( هر چند مدعوین در اکثر مواقع متاسفانه بنا به دلایلی که خودشان و مردم می دانند پاسخ مثبتی ندادند )

۲- اکنون و در پاسخ به دعوت نماینده محترم در موضوع سد خرسان ، بنده با کمال میل آمادگی خودم را اعلام می نمایم . جلسه ای با حضور نماینده محترم ، جناب آقای دکتر روشنفکر ، جناب آقای حاج منتظریان که چون بنده چنین درخواستی داشتند ، نماینده دیگر جریانهای اثرگذار و نماینده دولت ، در یک برنامه تلویزیونی یا در دانشگاه و یا در جایی که مردم در جریان کامل جلسه قرار بگیرند ، چرا که چیزی بالاتر از شفاف سازی و رفع ابهاماتِ مردم شریفمان نیست . موضوعی که باعث اعتمادسازی میگردد ؛ هدیه ای که بالاتر از آن برای دولت وجود ندارد .

برای دفاع از این آب و خاک و مطالبه‌ی بحق مردم ، هم سنگرِ میدانِ گفتگو با هر فرد اثرگذاری هستم .

۳- لازم به ذکر است که چنین جلسه ای که با حضور فعالین سیاسی و معتمدین مردم شکل می گیرد برای وضوح بیشتر صدای مردم و نشان دادن اهمیت موضوع آب و همچنین شفاف سازی در پاره ای از موارد است . اما پر واضح است که برای نتیجه گیری و اثر بخشی بیشتر و بهتر ، قاعده و قانون و منطق حکم میکند که  جلسات دیگری با حضور مسئولین و کارشناسان و فعالان و نخبگان مربوطه برگزار گردد و اگر در جایی به حضور بنده و امثال بنده نیاز بود باز هم با کمال میل در خدمت گزاری حاضر هستم . چرا که در هر حوزه ای ، مسئولین قطعا بهتر است نظر نهایی را از متخصصین آن حوزه دریافت کنند و وظیفه همه ماست به علم و تخصص و عالمان و متخصصین احترام بگذاریم و توجه ویژه داشته باشیم .

در پایان امیدوارم فرهنگ گفتگو و تبادل نظر بخصوص در موضوعات مهم و آنجا که منافع مردم و منطقه است در جامعه و بویژه بین مسئولین و معتمدین و فعالان نهادینه شود و در موضوع مربوط به سد خرسان هر آنچه مصلحت و منفعت مردم است حاصل گردد .

 

محمد بهرامی

۴ فروردین ۱۴۰۲



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 حسن 1402/1/12 12:58:29

    یک چیزی گفت شما جدی نگیرید نه بلده حرفی بزند نه بلده دفاعی انجام دهد فقط بلده .... بگوید بهرامی جان برو راحت باش

    پاسخ
  • 2 ناشناس 1402/1/12 10:52:10

    کنار برو و با حیثیت از دست رفته ی بویراحمد بازی نکن اگر رای آور بودی در سه مرحله رای می آوردی بعد از پایان انتخابات واقعا"دیگر نمی توانی حرفی برای گفتن داشته باشی و برای همیشه بایگانی خواهی شد بگذار یک مرد مقتدر ریشه ی تبعیض و قومیت گرایی در بویراحمد را بخشکاند. به نفعت می باشد که این بار عاقلانه فکر کنی و انصراف بدی.

    پاسخ
  • 3 یاسوج 1402/1/5 8:20:33

    گردنشو بزنید نمیاد یک چیز الکی گفت فکر نمی کرد کسی جدی بگیرد اهل این جلسات و مناظره و گفتگو و... نیست

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها