یادداشت
گفتگو و گزارش

اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان دنا به ریاست فرماندار برگزار شد.

اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان دنا در سال ۱۴۰۲ به ریاست فرماندار و با حضور ناصر مصباح نژاد امام جمعه شهرستان، امید آزاده مدیریت آموزش و پرورش و اعضای شورا و مدعوین در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان دنا برگزار شد.

اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان دنا به ریاست فرماندار برگزار شد.

اَفتونیوز| به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دنا، کورش درخشان زاده رئیس شورای آموزش و پرورش با تاکید بر نقش معلم در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی خواستار تکریم ویژه معلم در جامعه شد. ایشان ضمن بیان مطالبات صنفی معلمان گفت، در بحث رتبه بندی معلمان علیرغم توصیه و تاکید ریاست محترم جمهور متاسفانه شاهد ناراحتی جامعه ی عزیز فرهنگیان در شروع سال نو بودیم، که از جامعه بزرگ فرهنگیان به خصوص فرهنگیان شهرستان بابت این قصور عذرخواهی می کنم.

وی خاطرنشان کرد اگر مسئله آموزش و پرورش حل نگردد شاهد موفقیت در هیچ کدام از برنامه های تحولی و پیشرفت تعالی نخواهیم بود، زیرا اساس جامع منابع انسانی است که خروجی این نیروها از آموزش و پرورش است و خواستار برگزاری جلسه بعدی شورای آموزش و پرورش شهرستان با محوریت هفته بزرگداشت مقام معلم و تکریم معلمان شدند.

در ادامه جلسه امام جمعه شهرستان ضمن تکریم مقام  شامخ معلم از ادارات و ارگانهای دولتی خواستار نقش حمایتی بیشتر از آموزش و پرورش شدند.

مصباح نژاد با بیان اینکه در چند ماه گذشته بر اساس رصد صورت گرفته از برنامه های فرهنگی و مذهبی در مدارس شهرستان، شاهد برگزاری برنامه‌های متنوعی با موضوعات قرآن، جلسات تفسیر و آشنایی با احکام اسلامی در مدارس بودم و هم اکنون نیز محافل انس با قرآن در مدارس با کیفیت و کمیت در حال برگزاری است که بابت تلاش های صورت گرفته از مجموعه آموزش و پرورش تقدیر و تشکر می نمایم.

وی در پایان صحبت‌های خود با اشاره به آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس خواستار حضور حداکثری جامعه فرهنگیان و دانش آموزان در این مراسم شدند.

در ادامه امید آزاده ضمن تبریک ماه مبارک رمضان و بهره‌مندی بیشتر از فیوضات این ماه مبارک و همچنین تسلیت به مناسبت شهادت مولی الموحدین امیرالمومنین علیه السلام دستورات جلسه را  قرائت فرمودند‌ و تصمیمات لازم از طرف مجموعه اعضای شورا به شرح ذیل اتخاذ گردید.

۱- گرامیداشت هفته مقام معلم و برگزاری جلسه بعدی شورای آموزش و پرورش با محوریت همین موضوع.

۲- تصمیم گیری در خصوص برگزاری امتحانات نهایی خرداد ماه پایه دوازدهم و استفاده از ظرفیت ارگانها و نهادهای دولتی .

۳- تصمیم گیری در خصوص صدور اسناد املاک آموزش و پرورش و تاکید بر همکاری اداره ثبت اسناد، منابع طبیعی و بنیاد مسکن در این خصوص.

۴- بررسی کمبود نیروهای خدماتی در آموزش و پرورش و مطرح شدن این موضوع در جلسه شورای آموزش و پرورش استان.

۵- بررسی وضعیت مدارس در حال ساخت شهرستان و عدم ساخت و تحویل به موقع آنها و بررسی موضوع در شورای آموزش و پرورش استان و همچنین طرح موضوع در سفر ریاست محترم جمهور به استان.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها