یادداشت
گفتگو و گزارش

اقدام سخیف استانداری کهگیلویه و بویراحمد/ پیام احمدزاده باز هم «کپی پیست» بود!

رونویسی یا به اصلاح کپی پیست از روی پیام دیگران گویا در استانداری کهگیویه و بویراحمد به یک روال معمول تبدیل شده است.

اقدام سخیف استانداری کهگیلویه و بویراحمد/ پیام احمدزاده باز هم «کپی پیست» بود!

اَفتونیوز|  استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آخرین پیام تبریک خود که به مناسبت عید فطر منتشر کرده بود این سنت خود و مجموعه را حفظ کرده و دقیقا از روی پیام سال ۱۳۹۶ رحمانی فضلی وزیر سابق کشور پیام خود را کپی پیست کرده است.

این موضوع به همین یک مورد ختم نمیشود. کمتر از یک ماه پیش بود که پیام تبریک سیدعلی احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی نیز کپی پیستی از روی پیام هیئت مدیره کانون بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال ۱۴۰۰ بود.

این اقدام سخیف که آثار دیگران را به نام خود منتشر کنیم در دنیای ادبیات به اسم سرقت ادبی می شناسند. اگر استانداری کهگیلویه و بویراحمد اصرار به انتشار پیام در مناسبتهای مختلف دارد پیشنهاد می شود یک نفر از آن ده نفر، که استاندار اختیار استخدام آنها را به عنوان معاون مدیرکل دارد را از بین جوانان پیام‌نویس!!! انتخاب کرده تا دیگر این مشکل در استانداری به وجود نیاید. یا هم مشاوری به همین عنوان جهت صدور پیامهای تبریک و تسلیت منصوب کند.

راه دیگری که وجود دارد ایجاد اداره صدور پیامهای تبریک و تسلیت در استانداری است و به همین عنوان نیز جذب چندین جوان مومن و انقلابی برای این اداره در دستور کار قرار گیرد تا هم آمار بیکاری کاهش یابد و هم هوادران دولت را قانع کرده باشید!!!

 

پیام استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت عید فطر

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد ، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حال که مقدس ترین ایام سال؛ یعنی لحظات آخر تفضل پروردگار و رمضان المبارک سپری می شود، همراه با ادعیه زاکیه اولیای الهی، خالصانه و متضرعانه؛ با رمضان عزیز وداع می کنیم و قبولی عبادت‌ها و جد و جهد هم استانی های مسلمان ، مخلص ، معتقد و شریف استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسداشت این ماه عزیز؛ بزرگ ترین ماه خداوند و جشن اولیای الهی را از درگاه الهی مسألت دارم.

خداوند بزرگ را شاکرم که ماه ضیافت ا... و صدها هزار برنامه عبادی و سیاسی آن، همچون مراسم پرشکوه شب های قدر و راهپیمائی دشمن شکن روز قدس در کمال آرامش و امنیت کامل برگزار شد.

اکنون با امید به اجابت دعاها و سعادتمندی روزه داران، عید سعید و با برکت فطر را به ملت سرافراز ایران و همه مسلمین در جای جای جهان و همه خدمتگزاران اسلام و ایران و جملگی مردم نجیب ، شریف و عزتمند استان کهگیلویه و بویراحمد، تبریک و شادباش می گویم.

سیدعلی احمدزاده

«روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد»



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 11 نظر

  • 1 یاسوجی 1402/2/8 15:51:45

    بسم الله الرحمن الرحیم لطفا برای اصلاح مشکلات دراستان و سرعت پیشرفت و حرکت به سمت عدالت از جمله رفع عقب افتادگی استان در ساخت مسکن و... از این درخواست حمایت کنید.اجر شما با خدای مهربان «درخواست عزل استاندار کهگیلویه و بویر احمد» https://www.karzar.net/73697 با به اشتراک گذاری این لینک و ارسال آن برای دیگران، این کارزار را اطلاع رسانی کنید و از آنها برای جمع آوری امضا کمک بگیرید. #منفعل_نباشیم

    پاسخ
  • 2 علوم پزشکی 1402/2/6 13:31:59

    ضعف اساسی استاندار این است که همه چیز را به نمایندگان واگذار کرده است و از آنها نظر می خواهد حضرت آقا هم فرمودند که نمایندگان دخالت نکنند در امور قوه مجریه ولی کو گوش شنوا

    پاسخ
  • 3 ناشناس 1402/2/3 21:44:1

    لطفا پیامم را منشر کن واگذارت میکنم به بی خاتونین

    پاسخ
    • 3 - 1 راه و شهرسازید پاسخ به : 1402/2/4 0:18:39

      بنظرم تنها ضعف استاندار عدم استقلال تصمیم گیری ایشان است هر کار مثبت و مفیدی در راستای شعارهای دولت خواسته انجام دهد نمایندگان‌علی الخصوص نماینده بویراحمد جلویش را گرفته استاندار محترم نترس نمایندگان در سراشیبی سقوط هشتند

  • 4 ناشناس 1402/2/3 21:43:19

    په چه اشکال داره اگر ای طور بو درس خواندن ما از روی مطالب دیگران هم اشتباهه. اتفاقا کار خوبی کرد وقتش را تلف نکرد چاپلوسی کنه و الکی جمله از خودش بسازه

    پاسخ
  • 5 جونباز 1402/2/3 19:43:54

    بیکاری مرد حسابی یه پیام تبریکه کپی یا غیر کپی افتو نیوز همچین به تعهدات و مرام و رسالت خودش عمل نمیکنه اومده به اینا گیر میده

    پاسخ
  • 6 ناشناس 1402/2/3 19:24:46

    متاسفانه مشکلات اساسی وجود دارد بین شعار وعمل خیلی فاصله است ومردم هم متوجه هستند

    پاسخ
  • 7 ناشناس 1402/2/3 19:22:37

    مطالب وانتقاد افتو نیوز منطقی وقابل تامل است این اشکال وارد است

    پاسخ
  • 8 شهروند 1402/2/3 14:8:48

    دولت باسواد و توانمند،مدیرانش هم مثل خودشن.با۶ کلاس سواد مدیر بهتری نخواهی یافت

    پاسخ
  • 9 ناشناس 1402/2/3 14:5:58

    باید به حال دولتی گریست که استاندارش سواد نوشتن یک پیام تبریک را ندارد! ننگ بر ............ که باعث پایمال شدن حق انتخاب مردم و به دنبال آن تشکیل چنین دولتهای ضعیف و مسخره ای می شود !!!

    پاسخ
  • 10 کشاورز 1402/2/3 13:58:46

    آهی به بلندای رشته کو ه های زاگرس باید کشید آهی کشیده تراز رودخانه هیرمند.. اگه همین یک نفر بود.خوب میشد یه کاریش کرد.متاسفانه از ریس جمهور تا پایین رده همه از یه پیکرند... جای علم را عوض کرده اند با پارتی..

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها