یادداشت
گفتگو و گزارش

وزیر ارشاد : بازیگرانی که کشف حجاب کرده اند دیگر بازیگر نیستند و حق بازیگری ندارند !

محمدمهدی اسماعیلی در جمع خبرنگاران در حاشیه نشست هیئت دولت درباره برخورد با بازیگرانی که بدون حجاب در مراکز عمومی و هنری حاضر می‌شوند، تأکید کرده است: «به لحاظ قانونی اجازه نداریم به کسانی که کشف حجاب می‌کنند اجازه حضور در برنامه‌های هنری بدهیم».

وزیر ارشاد : بازیگرانی که کشف حجاب کرده اند دیگر بازیگر نیستند و حق بازیگری ندارند !

اَفتونیوز| محمدمهدی اسماعیلی در جمع خبرنگاران در حاشیه نشست هیئت دولت درباره برخورد با بازیگرانی که بدون حجاب در مراکز عمومی و هنری حاضر می‌شوند، تأکید کرده است: «به لحاظ قانونی اجازه نداریم به کسانی که کشف حجاب می‌کنند اجازه حضور در برنامه‌های هنری بدهیم». 

به گزارش ایسنا وزیر فرهنگ درباره اقدام وزارت ارشاد درباره کشف حجاب گفت: «اعلام کرده‌ایم که در این زمینه قانون محور برنامه‌های ما خواهد بود و کسی که خارج از قانون برخورد کند، بنا بر مقررات با او برخورد می‌شود. از لحاظ قانونی نمی‌توانیم به کسانی که کشف حجاب کرده‌اند، اجازه حضور در برنامه‌های هنری را بدهیم». این سخنان در ادامه سیاست‌های وزارت ارشاد در زمینه حجاب است. ۱۹ فروردین بود که محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، به نظرسنجی‌هایی اشاره کرد که طبق آن «در همه نظرسنجی‌ها اکثریت قریب به اتفاق مردم خود را ملزم به رعایت حجاب می‌دانند». او در همین گفت‌وگو البته درباره اقدامات این وزارتخانه در برخورد با مسئله حجاب گفت: «مسائلی که مطرح می‌شود مختص چند شهر بزرگ است که آن هم ناشی از بعضی اتفاقات است که الحمدالله به سمت عادی‌شدن شرایط حرکت می‌کنیم. معتقدیم تا جایی که امکان دارد بایستی با کارهای تبیینی و ایجابی فضای عمومی جامعه را متوجه اهمیت قانون حجاب کنیم». اسماعیلی درباره اقدامات سلبی این وزارتخانه تصریح کرد: «در حوزه‌های مرتبط با وزارتخانه و اماکن فرهنگی - هنری آیین‌نامه‌های روشنی داریم که مجددا هم ابلاغ شده‌اند و در این زمینه مطابق قانون عمل خواهیم کرد. بر اجرای این آیین‌نامه‌ها نظارت صورت می‌گیرد. به شدت با هرکسی که ناقض این قوانین باشد برخورد خواهد شد، در همین دوره برگزاری برنامه‌های هنری یک‌ماهه اخیر حدود ۵،۶ مورد بود که به دلیل رعایت‌نکردن قوانین جلوی فعالیت آنها گرفته شد».



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها