یادداشت
گفتگو و گزارش

پیام تبریک «علیمراد جعفری» به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

علیمراد جعفری در پیامی نوشت، سوم خرداد نماد اقتدار و همبستگی، مقاومت، ایثار و پیروزی ملت ایران است

پیام تبریک «علیمراد جعفری» به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر

اَفتونیوز| حاج علیمراد جعفری در پیامی سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان را تبریک گفت

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

يَدُ اللَّهِ فَوْقَ أَيْديهِمْ(هیچ دستی بالاتر از دست خداوند نیست)

سوم خردادماه سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان است، که در برابر جنایات خونخواران عالم سر تعظیم فرود نیاورد و با شکوه و عظمت، اقتدار و همبستگی حماسه آزادسازی آن را رقم زدند؛ که از آن تاریخ به عنوان نقطه عطفی یاد می شود که با مدد الهی و با ایثارگری و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به منصه ظهور رسید.

آزادی خرمشهر جلوه‌ای از معجزه‌ و نصرت الهی است و جهانیان بعد از آن پیام پیروزی که گفته شد "خرمشهر را خدا آزاد کرد" فهمیدند که هیچ دستی بالاتر از دست خداوند نخواهد بود.

آری، آزادسازی خرمشهر، تجلی قدرت لایزال الهی بود که در یک عملیات غرور آفرین و با همبستگی و ایثار ملت شریف ایران و با اقتدا به مولایشان، با رمز علی ابن ابیطالب به نام مقدس بیت المقدس ظهور کرد.

اینجانب؛ سالروز این حماسه ی الهی را به خانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، ایثارگران و به ویژه دلاورمردان هشت سال دفاع مقدس در سراسر کشور عزیزمان خصوصاً مردم غیور استان کهگیلویه و بویراحمد و بالاخص همشهریان عزیزم در شهرستان های گچساران و باشت تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روزافزون همه شما خوبان را در مسیر پاسداشت از این ارزش های بزرگ در سایه رهنمودهای  هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم.

علیمراد جعفری



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها