یادداشت
گفتگو و گزارش

دیدار سرپرست معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با نماینده ولی فقیه در استان

در راستای دیدارهای ماهیانه مسولین دانشگاه علوم پزشکی، معاون توسعه دانشگاه جهت دیدار و ارائه گزارش عملکرد و همچنین استماع رهنمون های اخلاقی نماینده ولی فقیه در استان با ایشان دیدار کرد.

دیدار سرپرست معاونت توسعه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با نماینده ولی فقیه در استان

اَفتونیوز| دکتر امین بابویی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این دیدار گزارش عملکرد دوماهه دانشگاه را خدمت نماینده محترم ولی فقیه در استان ارائه داد و خاطر نشان کرد، رویکرد ما همواره انجام وظیفه در چهارچوب قانون و زیر سایه منویات رهبری بوده و هست.
دکتر بابویی در ادامه اضافه کرد، رشد و شکوفایی کشور زمانی محقق می‌شود که رهنمود های روحانیت فرزانه و بزرگان دینی در ساحت های مختلف جامعه تجلی پیدا کند.
این مدیر حوزه سلامت تشریح کرد، بی شک در راستای مدیریت امور از توصیه های عالمانه و فرهمندانه نماینده محترم ولی فقیه در استان بهره خواهیم برد.
آیت الله سید نصیر حسینی نیز در این دیدار بر اهمیت آرامش بر فضای اداری دانشگاه تاکید کرد و در ادامه افزود، دانشگاه علوم پزشکی به لحاظ اهمیت و ضرورت آن برای سلامت همه آحاد جامعه باید دور از فضاهای سیاسی مدیریت و اداره شود.
ایشان ضمن حمایت از رویکرد قانون مدارانه، راهکار ها و پیشنهادات معاون پشتیبانی دانشگاه را مثبت دانستند و ابراز امیدواری کردند سربازان سلامت همچنان قهرمانانه در سنگرهای خود خدمت کنند.

وی تاکید کرد، عملکرد مناسب دستگاه سلامت استان می‌تواند زمینه ساز امید آفرینی برای اقشار مختلف جامعه باشد و انتظار می‌رود مجموعه مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی بتوانند در انجام این مسولیت خطیر دقت نظر لازم را داشته باشند.
این روحانی برجسته تصریح کرد: الحمدالله قدم های خوبی در حوزه بهداشت و درمان برداشته شده است و بنده دعاگوی همگی هستم و انشالله که موفق باشید.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها