یادداشت
گفتگو و گزارش

۷۸ درصد از نوآموزان بدو ورود به دبستان در کهگیلویه وبویراحمد سنجش شدند

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه وبویراحمد گفت: براساس آمار موجود ۷۸ درصد از نوآموزان بدو ورود به دبستان در استان برای سال تحصیلی آینده مورد سنجش قرار گرفتند.

۷۸ درصد از نوآموزان بدو ورود به دبستان در کهگیلویه وبویراحمد سنجش شدند

اَفتونیوز| جلال رحیمی بیدک  گفت:هم اکنون ۲۵ پایگاه سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی در ۱۳ شهرستان و منطقه آموزشی استان فعال است و فرآیند نوبت‌دهی در وبگاه My.medu.ir برای دریافت نوبت از مراکز سنجش همه شهرستان‌ها و مناطق استان فعال است.

وی ادامه داد: در طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان سلامت عمومی، وضعیت جسمانی، شنوایی، بینایی، آمادگی تحصیلی و واکسیناسیون عمومی نوآموزان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

وی گفت: : طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان از اسفندماه سال گذشته در استان آغاز شده و ۲۵ خرداد ماه جاری آخرین مهلت برای سنجش نوآموزان بدو ورود به دبستان در این استان است.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان بر اهمیت سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی نوآموزان بدو ورود به دبستان تاکید کرد و از اولیاء خواست به منظور دریافت نوبت و تحقق نرخ پوشش همه نوآموزان پیش از دبستان در طرح سنجش سلامت جسمانی و آمادگی تحصیلی هر چه سریعتر شرکت کنند.
رحیمی بیدک تاکید کرد: تمامی خانواده‌هایی که فرزند آن‌ها در مهرماه سال ۱۴۰۲ وارد پایه اول دبستان می‌شوند می‌توانند با مراجعه به این وبگاه برای دریافت نوبت اقدام کنند.
وی یادآور شد: مدارک مورد نیاز برای ثبت نام دانش‌آموزان پایه اول دبستان داشتن کارت سلامت، برگه سنجش و گواهی پایان پیش‌دبستانی است .



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها