یادداشت
گفتگو و گزارش

مصدوم در پی برخورد مینی بوس حامل دانش آموزان با وانت در محور «پاتاوه به دهدشت»

مسئول روابط عمومی اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد از مصدوم شدن تعدادی دانش آموز در پی برخورد مینی بوس با وانت نیسان در محور «پاتاوه به دهدشت» خبر داد.

مصدوم در پی برخورد مینی بوس حامل دانش آموزان با وانت در محور «پاتاوه به دهدشت»

اَفتونیوز| حامد پاکباز» در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: تیم های امدادی اورژانس و هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند اما هنوز تعداد دقیق فوتی ها و مصدومان احتمالی مشخص نیست.

وی اظهار کرد: گفته می شود که مینی بوس از شهر قلعه رئیسی، مرکز بخش چاروسا به مقصد یاسوج در حرکت بود.

پاکباز تصریح کرد: نیروهای امدادی و اورژانس هوایی در حال انتقال مصدومان حادثه هستند. حال دو نفر از مصدومان وخیم گزارش شده است که سرنشینان وانت هستند.

وی عنوان کرد: این مینی بوس حامل دانش آموزان بخش چاروسا از توابع شهرستان کهگیلویه بوده که برای شرکت در مسابقات قرآنی به یاسوج اعزام شده بود.

به گزارش روابط عمومی اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد، «جهانبخش وحدت نژاد»، رئیس اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد از امداد رسانی زمینی و هوایی به مصدومین حادثه تصادف در محور دهدشت - پاتاوه خبر داد و در تشریح جزئیات این خبر گفت: حادثه برخورد مینی بوس با وانت نیسان سایپا در حوالی منطقه «زنگوا» محور پاتاوه - دهدشت، طی ساعت ۱۵ و ۴۳ دقیقه روز دوشنبه ۲۹ خرداد ماه ۱۴۰۲ به مرکز پیام یاسوج اعلام شد.

وی افزود: باتوجه به شدت بالای حادثه و تعداد مصدوم زیاد، بلافاصله پایگاه های اورژانس دمچنار، مارگون، پاتاوه جاده ای و شهری و بالگرد اورژانس هوایی و هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

وحدت نژاد اظهارکرد: همه مصدومین حادثه پس از اقدامات لازم درمانی توسط کارشناسان اورژانس در حال انتقال به بیمارستان شهید جلیل یاسوج هستند.

رئیس اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این حادثه ۱۴ مصدوم برجای گذاشت، تصریح کرد: حال یک نفر از مصدومین وخیم و حال عمومی همه دانش آموزان مطلوب گزارش شده است.

همچنین سرهنگ حسن دانایان، رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص این تصادف رانندگی به خبرنگار ایسنا گفت: یک دستگاه اتوبوس حامل دانش آموز بخش چاروسا در حال عزیمت به شهر یاسوج مرکز استان بود که در محدوده منطقه «زنگوا» در محور «پاتاوه به دهدشت» با یک دستگاه وانت نیسان سایپا برخورد کرد.

وی در خصوص علت این حادثه رانندگی افزود: علت این حادثه انحراف به چپ وانت نیسان بوده است.

همچنین «حسنعلی عزت خواه»، مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در بیمارستان جلیل یاسوج از دانش آموزان عیادت و با آنها گفت و گو کرد و گفت: در حادثه مینی بوس حامل دانش آموزان در محور «پاتاوه به دهدشت» خوشبختانه دانش آموزان در سلامت کامل هستند و هیچ مشکلی ندارند.

وی در خصوص آخرین وضعیت دانش‌آموزان در حادثه رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: ۱۲ دانش آموز به همراه یک سرپرست و راننده جهت شرکت در مسابقات قرآن، عترت و نماز عازم شهر یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد بودند که در محور «پاتاوه به دهدشت» دچار حادثه شدند که خوشبختانه حال همه دانش آموزان خوب است.

وی تصریح کرد: جهت اطمینان بیشتر دانش آموزان تحت مراقبت هستند و ان‌شاءالله بزودی مرخص خواهند شد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها