یادداشت
گفتگو و گزارش

استخدام فله ای ۴۰ نفر در راهداری کهگیلویه و بویراحمد/سهم مدیران و معاونین/اسامی

حدود ۴۰ نفر نیروی شرکتی در اداره کل راهداری کهگیلویه و بویراحمد بکارگیری شده که گفته می شود این افراد اغلب از بستگان درجه یک و دو کارمندان و مدیران و معاونین اداره کل هستند

استخدام فله ای ۴۰ نفر در راهداری کهگیلویه و بویراحمد/سهم مدیران و معاونین/اسامی

به گزارش افتونیوز، همانطوری که همگی می دانیم و تعریف نیروهای شرکتی هم مشخص است «نیروی شرکتی یا پیمانکاری نیروهایی میباشند که توسط شرکت های واسطه (شرکت های تامین نیروی های انسانی) برای سازمان های دولتی (دستگاه های دولتی) و یا شرکت های خصوصی استخدام می‌شوند. طرف قرارداد نیروهای شرکتی، شرکت تامین نیروی انسانی (متعلق به بخش خصوصی) می‌باشد. شرکت واسطه حقوق و مزایای افراد را از سازمان اصلی مربوطه دریافت و به نیروهای شرکتی خود پرداخت می‌نماید. پس نیروهای شرکتی ارتباط مستقیمی با نهاد های دولتی ندارند و قرارداد آن ها با شرکت واسط بسته می‌شود».

نیروهای شرکتی هم مثل نیروی رسمی از بیت المال حقوق می گیرد، متأسفانه عده‌ای عنوان «نیروی شرکتی» را راه فرار از پرسش‌های بی پاسخ افکار عمومی می‌بینند و تاکنون هم این نیروی شرکتی دستمایه خیلی از ادارات قرار گرفته است.

اسامی ۴۰ نفر به عنوان نیروی شرکتی در اداره راهداری در فضای مجازی منتشر شده و گفته می شود که اغلب این افراد بستگان درجه یک و دو همین اداره هستند. چرا فقط باید عده ای خاص در این گونه لیست ها جای بگیرند؟ چرا در استانی که از بیکاری رنج می برد نباید استخدامی ها اعم از شرکتی و غیرشرکتی عادلانه انجام گیرد؟

افتونیوز؛صرفا به منظور اطلاع رسانی به افکار عمومی و در راستای رعایت اصل شایسته سالاری این اخبار را منتشر می‌ کند و نافی خدمات کارکنان خدوم مجموعه راهداری کهگیلویه و بویراحمد نیست و آمادگی درج پاسخ مسئولان را دارد.

منبع کبنانیوز



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 ناشناس 1402/6/31 18:10:48

    فکر کنم جدید دست به استخدام خانوادگی زدن یه عده مدیر کل ناکارآمدی توسط نماینده گذاشته شده ضربه که اینها به استان زدن تا50سال دیگه باعث عقب ماندگی این استان در عصری که عرصه الکترونیک هست

    پاسخ
  • 2 آواز 1402/6/27 15:35:13

    چه خبره در این ۴سال....واقعا چه خبره...هرروز دریه اداره استخدام فله ای وقومی....وای بر ما

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها