یادداشت
گفتگو و گزارش

700 معلول دارای تحصیلات کارشناسی به بالا در استان وجود دارد

700 معلول دارای تحصیلات کارشناسی به بالا در استان وجود دارد

معاون مشارکت‌های مردمی اداره‌کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 700 معلول دارای تحصیلات کارشناسی به بالا در استان وجود دارد.

به گزارش افتونیوز، محمدکریم آریا در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه ایجاد اشتغال، دغدغه مددجویان بهزیستی است، گفت: در راستای ایجاد اشتغال و اشتغالزایی جامعه هدف اقداماتی در بهزیستی استان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه سهم 3 درصدی استخدام معلولان در دستگاه‌ها اعمال نمی‌شود، گفت: در سال 93، 3 نفر و در سال 94، 2 نفر از معلولان ما براساس سهم 3 درصدی در دستگاه‌ها جذب شدند.

این مسؤول با بیان اینکه اداره‌کل بهزیستی بیشتر از ظرفیت و توان خود سهم 3 درصدی جذب معلولان را اعمال کرده، گفت: بیش از 700 نفر معلول دارای تحصیلات کارشناسی به بالا در استان وجود دارد که بهزیستی به تنهایی قادر به اجرای این قانون و جذب این افراد نیست.

آریا با اشاره به افزایش تسهیلات اشتغالزایی برای مددجویان بهزیستی افزود: در سال جاری 26 میلیارد ریال برای اشتغال مددجویان اختصاص داده شد که 189 نفر از این تسهیلات بهره‌مند شدند.

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد در بخش دوم اظهارات خود با اشاره به احداث 620 واحد مسکن مهر برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی افزود: از این مجموع تاکنون 200 واحد تحویل داده شده که امیدواریم تا پایان شهریور 96، سایر واحدهای مسکن مهر توسط اداره‌کل راه و شهرسازی تکمیل و در اختیار مددجویان قرار گیرد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها