یادداشت
گفتگو و گزارش

پیام تبریک رامین چرومی روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته وقف

چرومی؛ دستاورد وقف خدمت به مردم است و نهادينه كردن فرهنگ وقف در جامعه منجر به خدمت و بركت و ايجاد زمينه بروز مسؤوليت پذيری و تأمين سرمايه عظيم اجتماعی می باشد.

پیام تبریک رامین چرومی روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته وقف

اَفتونیوز| رامین چرومی روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی به شرح زیر فرا رسیدن هفته وقف را تبریک گفت.

 

بِسْمِ ٱللَّٰهِ ٱلرَّحْمَٰنِ ٱلرَّحِيمِ

 

مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای: « وقف یكی‌ از كارسازترین‌ و سالمترین‌ شیوه‌هایی‌ است‌ كه‌ تمكن‌ مالی‌ را به‌ صورت‌ احسانی‌ ماندگار، در خدمت‌ نیازهای‌ جامعه‌ قرار می‌دهد و اراده‌ی‌ نیك‌ آدمی‌ را پس‌ از طی‌ دوران‌ زندگی‌، همچنان‌ زنده‌ و كارساز نگه‌ می‌دارد.»

وقف بهترین و سودمند ترین معامله با پروردگار متعال و از راه های توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و معنوی  و مصداق بارز باقیات الصالحات و خیرات جاریه است.

دستاورد وقف خدمت به مردم است و نهادينه كردن فرهنگ وقف در جامعه منجر به خدمت و بركت و ايجاد زمينه بروز مسؤوليت پذيري و تأمين سرمايه عظيم اجتماعی می باشد.

هفته وقف یک فرصت مغتنم برای تکریم واقفان نیکوکار است، گرچه ترویج این سنت حسنه و تجلیل از واقفان نباید منحصر به این هفته شود و همگان موظفند نیازهای واقعی جامعه را در مسیر نیات خیرخواهانه واقفان نیکوکار و مردم خیراندیش قرار دهند و در راستای فرهنگ سازی و اطلاع رسانی در این راستا اهتمام نمایند.

اینجانب هفته وقف را به همه واقفین،متولیان، هیأت امنا و خدام مساجد و بقاع متبرکه استان کهگیلویه و بویراحمد و مجموعه کارکنان و دست اندرکاران اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد تبریک می گویم و برای مسئولان و دست اندرکاران این بخش که زمینه عینیت بخشی نیات واقفان را فراهم می آورند، از آستان خداوند بزرگ، توفیق، سعادت و بهروزی آرزو می کنم.

رامین چرومی

روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها