یادداشت
گفتگو و گزارش

براساس گزارش رسانه ها؛


استخدام های رانتی استانداری/اسامی /کلاه گشاد بر سر ۳۰۰ داوطلب

اما با کمال تعجب اکنون شنیده ها حکایت از این دارد که صفر تا صد آزمون تحت مدیریت حلقه خاص مشاوری جوان بوده که متهم است به تطهیر از هر گونه آلودگی!

استخدام های رانتی استانداری/اسامی /کلاه گشاد بر سر ۳۰۰ داوطلب

اَفتونیوز| وقتی رهبری اخطار به پدیده نفوذ می دهد، همه اقشار به خصوص رسانه ها و نخبگان مکلف به هشیاری، کنکاش، تبیین و روایت گری از حیث اشکال و ابعاد خطرناک آن اعم از سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اداری هستند، چه این نفوذ در دولت اعتدالی روحانی باشد و چه رئیسی فساد ستیز…

فرقی نمی کند زیرا حفظ نظام از اوجب واجبات است و نظام خط قرمز است نه اشخاص و مقامات…

از سال گذشته تا کنون از پدیده نفوذ در استانداری سخن گفته شد و خوشایند ساحت برخی سیاسیون و حلقه های وابسته نبود و در حقیقت غرض اصلی، تمرکز و هوشیاری مقاماتی بود که شناختی از شخصیت چند بعدی برخی فرصت طلبان نداشته و با معیار صداقت خود، ظاهر آراسته آنان را باور نموده بود و چشم بسته با پیشنهادات این قماش موافقت می کرد که قصه پر غصه نارضایتی و اعتماد زدایی حاصل آن است!

از بازه زمانی انتصاب حلقه نفوذی در استانداری، اخبار ضد و نقیضی از نحوه پذیرش افرادی از بستگان این حلقه نفوذی در قالب شرکت خدماتی برنده مناقصه استانداری و چگونگی آزمون و جذب ۳۸ نفر از بستگان شبکه نفوذی منتشر می شود اما هیچکس نتوانست به واقعیات پشت پرده مافیا پی ببرد!

 به نقل از منابع آگاه، شرکت خدماتی استانداری به نام هیات مدیره ای با هویت معلوم است که یکی از مشاوران بنام استاندار همه رتق و فتق امور آن را بعهده دارد.

این شرکت با پیگیری ویژه مشاوری بنام و ترک تشریفات برنده شده و شما بخوانید ” اجاره نموده” که در لوای آن بتواند به اهداف و امیال منفت طلبانه خود نائل آید!

 

۱ سید رضا عباسیان

۲ مهدی محمدی حسینی

۳ علی رضا احسانی

۴ مهدی حسین زاده

۵ سید محمد راستاد

۶ خسرو مصلحی

۷ مازیار افشار

۸ رضا عباسیان

۹ میثم رضوانی

۱۰ عبدالرضا دوست

۱۱ زینب زینتی فر

۱۲ سید امیر همایون شمس

۱۳ سامان حسن پور

۱۴ باران یزدانپناه

۱۵ محسن کشاورز

۱۶ حسین شاهمرادی

۱۷ حمید عزیزی

۱۸ میلاد مرادی

۱۹ اسماعیل محمدی کالوس

۲۰ سید امید سبحانی

۲۱ رسول منصوری

۲۲ رحمت الله پورن

۲۳ عبدالله احمدی فرد

۲۴ آروین شرافتی

۲۵ احمد آقاجری

۲۶ رسول نیکدار نژاد

۲۷ قاسم مسعودی مقدم

۲۸ محمود احدیان

۲۹ مجید علی پور

۳۰۰ نفر ذوق زده جویای کار و غافل از تعاملات پشت پرده، متقاضی آزمون در قالب این شرکت بوده است با این تصور که نظارتی هست و پاسخنامه اش به تهرون خواهد رفت و حق در وادی صلاحیت های علمی و عملی به حق دار خواهد رسید و نانی بر سفره تهی خود می آورند اما با کمال تعجب اکنون شنیده ها حکایت از این دارد که صفر تا صد آزمون تحت مدیریت حلقه خاص مشاوری جوان بوده که متهم است به تطهیر از هر گونه آلودگی!

نفوذ، همیشه نامرئی نیست و پیچیدگی خاصی نیز ندارد که اذهان متوجه سیستم های جاسوسی سیاه و موساد و … شود! همین قدر که ریش و قیچی دست جوانکی باشد بدون هر گونه نظارت، کفایت می کند بر نفوذ و فساد در سیستمی به نام استانداری…!

وقتی “پاسخنامه” دست مشاور باشد بی شباهت به ضرب المثل شیر و گربه نیست که حیایی ندارد از آنچه دل طلب می کند در نوش و نیش…!

عصاره گزارش چنین است که ۳۰۰ متقاضی “سرکاری” ولی شاهین بخت بر شانه ۳۸ نفری نشسته که دوست و فامیل عالیجناب مشاوری بوده که میدان دار است!

خیلی مرحمت کرده و در تقسیمی عادلانه و منصفانه، ۱۰ نفر سهمیه به نیروهای خدماتی شهرداری و شاغل در استانداری اختصاص داده و ۲۸ نفر دیگر را در عالمی از مجهولات نمره مکتسبه به امیال خود در پاسخنامه کذابی برندگان آزمون اعلام فرموده که برادرش در لیست اسامی افتخار قبولی دارد!!!!

نکته اصلی و نادر در عرصه آزمون ها که دستگاه‌های نظارتی و بازرسی شاید ندانند و باید بدانند این است که پس از ترک تشریفات و اینگونه اقدامات شاذ، گفته می شود از حداقل های قرارداد شرکت نیز عبور نموده که با وجود افتتاح حساب در بانک مربوطه جهت واریز حقوق کارگران رانتی، وجوه حق العمل آنان یعنی همان حقوق ماهیانه از طرف استانداری به حساب مجهول دیگری واریز شده که نام صاحب شرکت نمی باشد و شاید اجاره ای به نام جناب مشاور باشد!!

انتظار هست اول از باب دروغگویی به افکار عمومی و دوم از باب حقوق حقه ۳۰۰ نفر متقاضی بی اطلاع از پاسخنامه های خود و سوم از باب سیاست فساد ستیزی رئیسی و سوت زنی اژه ای و چهارم از باب قانون تعارض منافع پیگیری شود که شرکت مربوط به چه کسی است و آیا در اجاره مشاور محترمی است یا نه و با این فرض، چنانچه صحت داشته باشد حساب بانکی ثانوی که این مبالغ حقوق به آن واریز می شود متعلق به مدیر عامل شرکت اصلی نیست ، متعلق به مشاور نفوذی است یا خیر و نهایت آنکه در غیر این صورت، نیروهای معترض و رانتی را سرکوب نمایند که به شایعات علیه مشاورین معزز پایان دهند چون ایام انتخابات است و حفظ آرامش وظیفه ای همگانی!!

منبع بندیر نیوز



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 ناشناس 1402/8/7 11:44:42

    و این بدون استخدامی های ضربدری هست مثلا کسانی فرمانداری دهدشت مشغول بشن. اما یاسوجی ان و بالعکس یا از یاسوج برن پتروشیمی گچساران و گچسارانی بیاد علوم پزشکی

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها