یادداشت
گفتگو و گزارش

اَفتونیوز گزارش میدهد؛


متولی رسیدگی به مشکلات‌ روستای سیل زدهِ امام زاده کوهبرد کهگیلویه کیست؟!

روستای امامزاده محمد کوهبرد واقع در ۱۸ کیلومتری دهدشت در سال گذشته دو بار دچار سیل گرفتگی شد ک بخشدار رئیس بنیاد مسکن قول دادند تا یک هفته بعد کانال در مجاور روستا جهت جلوگیری از خطرات بیشتر لایه روبی شود اما بعد از گذشته یک سال این وعده بی سرانجام‌ ماند .

متولی  رسیدگی به مشکلات‌ روستای سیل زدهِ امام زاده کوهبرد کهگیلویه کیست؟!

اَفتونیوز| به طور کلی پیشگیری از وقوع یک حادثه آسیب کمتری نسبت به زمانی دارد که حادثه واقع شود و در پی‌ جبران آن باشیم.

روستای امامزاده محمد کوهبرد واقع در ۱۸ کیلومتری دهدشت در سال گذشته دو بار دچار سیل گرفتگی شد که  بخشدار، رئیس بنیاد مسکن قول داده بودند تا یک هفته بعد کانال در مجاور روستا جهت جلوگیری از خطرات بیشتر لایه روبی شود اما بعد از گذشته یک سال این وعده بی سرانجام‌ ماند.

یکی از اهالی این روستا در گفت و گوی با خبرنگار اَفتونیوز در این زمینه گفت : یک لایه روبی کانال می تواند از آسیب به خانه های ما هنگام بارش جلوگیری کند درست است نه ۵ یا ۶ خانوار هستیم اما به هر حال با شروع بارش با مشکل مواجه هستیم از آقایان مسئول هر کدام که توانایی کمک به ما دارند خواهش می کنیم در حق ما کوتاهی نکنند.

 بخشدار مرکزی و رئیس بنیاد مسکن شهرستان کهگیلویه پاسخ درستی و قانع کننده ای به سوالات خبرنگار این پایگاه خبری ندادند.  

 با توجه به اینکه این روستا زیر ۲۰ خانوار است لازم است متولی اصلی رسیدگی به مشکلات این روستا جهت پیگیری چنین مشکلی معرفی شود و این حداقل لازم برای مردم انجام شود.

از طرف دیگر نمی توان به جرم اینکه این روستا زیر ۲۰ خانوار است بدون رسیدگی و پیگیری درخواست ها به سادگی از کنار آن ها گذشت.

کانال فوق الذکر کانال ساخته شده به دست بنیاد مسکن در سال ۹۲ است که بخشدار مرکزی می گوید کانال به دست بنیاد مسکن ساخته شده است و باید بنیادمسکن ورود کند و بنیاد مسکن معتقد است چون زیر ۲۰ خانوار است علی رغم اینکه در گذشته تلاش هایی برای آنان شده دیگر در حیطه وظایفشان نیست.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها