یادداشت
گفتگو و گزارش

«شب شعر انقلاب» در شهرستان گچساران برگزار شد

به مناسبت چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران شب "شعر انقلاب" با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و هنرمندان شاعر شب شعر انقلاب اسلامی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی و هنرمندان شاعر شهرستان گچساران باهمکاری کانون بسیج هنرمندان گچساران و کانون خانه امیدبازنشستگان برگزار گردید.

«شب شعر انقلاب» در شهرستان گچساران برگزار شد

اَفتونیوز| به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گچساران ، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران در حاشیه برگزاری این شب شعر با تشریح برنامه های مشارکتی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در دهه مبارک فجر، مراسم شب شعر  را یکی از برنامه های کمیته فرهنگ و هنر ستاد دهه فجر شهرستان عنوان کرد.

اورنگ نارکی افزود: شاعران باید آزاد اندیش باشند ، شعرا می توانند ضمن ادای دین خود به دین قصیده های سروده شده خود را در مراسم های مختلف به خصوص مذهبی و انقلابی در اختیار همگان قرار دهند.

 وی بیان کرد : شاعران و هنرمندان در طول دوران مبارزات انقلابی مردم ایران علیه رژیم ستم شاهی نقش آفرینی کردند و اشعار آنان باعث تهییج مبارزان در مقابله با ظلم و ستم خاندان پهلوی شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران خاطرنشان کرد: بدون شک مشارکت و همراهی دستگاه‌های اجرایی در برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی هنری می تواند نقش بسزایی در توسعه و گسترش، ادبیات و فرهنگ ایرانی و اسلامی داشته باشد.

.در این شب شعر شاعران شهرستان با قرائت اشعار انقلابی خود فضای دلنشینی را برای مخاطبان ایجاد نمودند.

در پایان با اهدای لوح تقدیر از شاعران حاضر در این شب شعر تجلیل به عمل آمد.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها