یادداشت
گفتگو و گزارش

استیضاح مدیران قوی کارساز نیست؛ تصویب قانون مالیات بر دارایی مازاد راه حل اساسی مشکل است

رئیس سابق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و استاندار اسبق استان های کهگیلویه وبویراحمد و اردبیل پیرامون بازار و شرایط اقتصادی کشور پیشنهاداتی به مجلس ارائه داد.

استیضاح مدیران قوی کارساز نیست؛ تصویب قانون مالیات بر دارایی مازاد راه حل اساسی مشکل است

دکتر اکبر نیکزاد  گفت:  مجلس انقلابی به جای استیضاح دکتر خاندوزی و دکتر فرزین که از قوی ترین و پاک دست ترین مدیران کشور هستند با یک اقدام انقلابی و تصویب قانون مالیات بر دارایی مازاد برای حل اساسی مشکل کمک نماید. 

وی ادامه داد ؛ مشکل تلاطم اقتصادی با کار علمی، فنی و سیاست گذاری و قانون گذاری صحیح درمان میشود و حذف دو مدیر دلسوز به بهانه مذکور نتیجه ای  جز خسران و پاک کردن صورت مساله نخواهد داشت و عملا مشکلی هم حل نخواهد شد. 

این مدیر ملی در  ادامه افزود؛ مجلس انقلابی میتواند با تصویب قانون مالیات بر دارائی مازاد (مثلا مالیات بر دارائی مازاد بر یکصد میلیارد تومان برای سال ۱۴۰۳ و برای سالهای بعد ضریب تورم اعمال می گردد)  و معاف کردن دارائی های مرتبط با تولید و سپرده گذاری های افراد در بانک ها جهت پرداخت تسهیلات به صنایع تولیدی یک گام اساسی برای حل مشکلات اقتصادی و ایجاد ثبات بر بازار بردارد. 

استاندار اسبق استان های کهگیلویه وبویراحمد و اردبیل گفت؛ تصویب این قانون کمک شایانی به جهت گیری سرمایه کشور اعم از مردم و دولت به سمت تولید و خودکفایی خواهد داشت. 

وی در پایان گفت؛ مطمئن باشید برهم زنندگان اقتصاد کشور مخالف سرسخت تصویب قانون مذکور خواهند بود. 

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها