یادداشت
گفتگو و گزارش

اختصاصی اَفتونیوز


فاجعه «بودجه‌ای» در استان/«۱۰ میلیاردتومان» از اعتبارات ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد برگشت خورد!

شنیده‌ها از منابع موثق حکایت از آن دارد که مبلغ ۱۰ میلیاردتومان از اعتبارات کل ورزش و جوانان استان تا پایان سال مالی به هر دلیلی جذب نشده است.

فاجعه «بودجه‌ای» در استان/«۱۰ میلیاردتومان» از اعتبارات ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد برگشت خورد!

اَفتونیوز| شنیده‌ها از منابع موثق حکایت از آن دارد مبلغ ۱۰ میلیاردتومان از اعتبارات اداره کل ورزش و جوانان استان تا مهلت مقرر به هر دلیلی جذب نشد و این اعتبار به خزانه مرکزی کشور برگشت داده شد.

سالهاست با نفوذ سیاسیون مدیرانی در راس امور قرار گرفته که توانایی مدیریت را نداشته و با این اهمال کاری‌ها، کهگیلویه و بویراحمد که نیازمند اعتبارات فراوانی است را با قصور و کوتاهی و عدم توان مدیریتی، بیش از پیش از قافله توسعه عقب نگه می‌دارند.

این بودجه در حالی برگشت خورده است که بسیاری از پروژه‌های ورزشی و حوزه جوانان بدلیل نبود اعتبار  سالهاست بر زمین مانده و اقدامات اثربخشی بر روی آنها صورت نمی‌گیرد.

استاندار پیش از این گفته بود در صورت برگشت بودجه استان در هر دستگاه و سازمانی که باشد، هیچ‌گونه اهمال و کم کاری را نمی‌پذیرد و با مدیر مربوطه برخورد خواهد کرد و در یک مورد در خصوص اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی قاطعانه برخورد کرد و مدیرکل این دستگاه را عزل کرد.

افکار عمومی و رسانه‌ها منتظر واکنش استاندار به این موضوع هستند.

حق پاسخگویی برای اداره کل ورزش و جوانان استان محفوظ است.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 باقری 1403/2/8 9:51:32

    آقای دهقان بجایی خوش خدمتی برای وزیر که برای چند روز بیشتر روی صندلی ریاست بمونی کمی از این پول به اداره ورزش و جوانان دهدشت می دادید تا این استادیوم کهنه و قدیمی که قبل از انقلاب ساخته شده دستی بهش می کشیدند ورزشگاه یه شهر باید وضعیتش این باشه

    پاسخ
  • 2 ورزشکار 1403/2/5 21:52:48

    آخی آخی این خبر را به آقای (خ) و خانم (م) نگویید سکته میکنند خیلی برنامه ریزی کرده بودند

    پاسخ
  • 3 چیتاب ... 1403/2/5 18:3:32

    مدیرکل ورزش دنبال صاف کردن ریش خود است تا کی .......... گویی ...نیروی ناکارامد باید عزل شود ...ورزشکاران چه گناهی کردنذ ک بودجه انها توسط مدبر ضعبف برگشت خورده ....اقای دهقان این چه مدبربت بنگاهی است درست کردی فقط فقط اداره کل را تبدیل کردی به خاله زنک بازی و جاسوسی ..اداره کل را سرحدی گرمسیری کردی با اون مدبریت ضعبف ...جمع کن بساطتت را ...از کی شکابت کنبم ...درود بر افتونیوز ک مدیران ضعیف استانی راهمراه با دلایل کافی ب مردم معرفی نمودی ...اون مدیرکل ناکارامد اماری جهادکشاورزی وابن مدبر ورزش .....خدا دوتات را .... کند ....شهدا شرمنده ایم .....

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها