یادداشت
گفتگو و گزارش

پاسخ آب و فاضلاب استان به خبر اَفتونیوز

پایان سال مالی انتهای شهریور ۱۴۰۳ است و اکنون با توجه به این فرصت، ابداً بحث برگشت اعتبار مطرح نیست.

پاسخ آب و فاضلاب استان به خبر اَفتونیوز

اَفتونیوز| روابط عمومی آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد در خصوص خبر سایت افتونیوز با عنوان :《فاجعه «بودجه ای » دیگر در کهگیلویه و بویراحمد/ «۱۵ میلیارد تومان» از اعتبارات آب و فاضلاب استان برگشت خورد》نوشت:

پایان سال مالی انتهای شهریور ۱۴۰۳ است و اکنون با توجه به این فرصت، ابداً بحث برگشت اعتبار مطرح نیست.

در ثانی شرکت آب و فاضلاب استان هم اکنون نیز به واسطه اقدامات عمرانی و جاری صورت گرفته در هر دو حوزه مالی، صورت وضعیت های آماده چندین برابر مبلغ ادعا شده را آماده دارد که اگر تخصیص بودجه ای اتفاق بیفتد سريعاً جذب می‌شود. نمونه آن اینکه در اسفند ۱۴۰۲  با رایزنی ها در تهران اعتباراتی با پیگیری های مستمر اخذ و سريعاً جذب و هزینه شد.

از طرفی این شرکت به واسطه عملیات عمرانی و توسعه ای درخواست های متعددی برای افرایش اعتبارات نیز داده است و آمادگی جذب اعتبارات دیگر دستگاه ها را نیز دارد.

در سال گذشته بیش از ۴۶۵ میلیارد تومان جذب اعتبار داشتیم که بی سابقه بود و به واسطه همین جذب اعتبار و عملیات عمرانی بود که رتبه ۲ جهاد آبرسانی کشور را کسب کردیم.

از رسانه ها انتظار می‌رود تحقیق و مطالعه لازم در خصوص خبر خود داشته باشند و از افراد مرتبط دستگاه ها اطلاعات تکمیلی و دقیق بگیرند تا خدای ناکرده اذهان شریف مردم با اخبار عاری از واقعیت به تمسخر گرفته نشود و خدمات دولت و نظام اینچنین ساده و بدون سند و مدرک زیر سوال نرود.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 یاسوج 1403/2/10 20:56:29

    رایط عموی ابفا مداراک ارائه دهد ..همینطوری ک نمیشه پاسخ مردم را بدی ...در اخز طوری نوشته خدمات دولت ....انگار بقیه ادلرات ورزش جوانان یا جهاد کشاورزی دولتی نیونذ سا شرکت گاز ک حقوق نجومی ب کارمندی میدهد ک مامور ب خدمت جای دیگری هست ...هز چیز بقیه سند ارائه دادند تو هم ارائه میدی مثل روایط عمومی جهاد کشاورزی ک عجولانه پاسخ این رسانه پاکدست ومردمی افتونیوز را داد با خبری بعدی زمین گیر شدند ....خدا کنه تو راست بگی شرکت ابفا ...

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها