یادداشت
گفتگو و گزارش

صحبت های مدیرعامل شرکت نفت گچساران نزد معاون رئیس جمهور

مدیرعامل نفت و‌گاز گچساران گفت: بیش از ۸۰ هزار بشکه در روز افزایش تولید نفت و ۱ میلیارد و ۳۵۰ فوت متر مکعب تولید گاز در این شرکت را داریم.

صحبت های مدیرعامل شرکت نفت گچساران نزد معاون رئیس جمهور

اَفتونیوز| مدیرعامل نفت و‌گاز گچساران گفت: بیش از ۸۰ هزار بشکه در روز افزایش تولید نفت و ۱ میلیارد و ۳۵۰ فوت متر مکعب تولید گاز در این شرکت را داریم.

 غلامرضا کمالی در جشن تحقق تولید حداکثری و گرامیداشت روز کارگر در تاسیسات نفتی دشت گز گچساران با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: اگر رشد و‌پایداری در تولید داشتیم به دست کارگران رقم خورده است.وی بیان کرد: این شرکت در۴ استان به مرکزیت گچساران فعالیت می کند.

مدیدعامل نفت و گاز گچساران‌ تصریح کرد: حدود ۶ هزار پرسنل در این شرکت فعالیت می کنند، با تدبیر دولت سیزدهم و تلاش مجموعه نفت بیش از ۸۰ هزار بشکه در روز افزایش تولید داشتیم، ۱ میلیارد و ۳۵۰ فوت متر مکعب تولید گاز داریم.کمالی عنوان کرد: امروز جشن عبور از سقف تولید نسبت به قبل از تحریم ها را گرفتیم.

وی گفت: الگوی ما شهداء هستند ما هم امروز رزمندگان خط تولید هستیم.کمالی ادامه داد: حدود ۲۳ درصد نفت کشور در گچساران تولید و این شهرستان رتبه دوم تولید نفت کشور را به خود اختصاص داده است.وی افزود: کمک کنید نیروهای قراردادی ما زودتر به حق خود برسند و مشکلات کارکنان و کارگران نفت گچساران برطرف شود.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها