یادداشت
گفتگو و گزارش

آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از آبرسانی به ۹۰ روستای استان خبر داد و گفت: این اقدام با کار جهادی و مشترک دولت و بسیج سازندگی به سرانجام رسید.

آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد

اَفتونیوز| سیدعلی احمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: آبرسانی به 90 روستای کهگیلویه و بویراحمد در مدت زمان کمتر از دو سال با کار جهادی و مشترک دولت و بسیج سازندگی کلنگ‌زنی، اجرا، تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم در حوزه راهسازی به‌ویژه احداث و اصلاح راه‌های روستایی اقدامات چشمگیری شده است، عنوان کرد: در گذشته بسیاری از روستاهای استان با اولین بارش برای چندین ماه ارتباط آن‌ها با مرکز شهرستان و استان قطع می‌شد، ولی در این دولت مشکلات به حداقل ممکن رسیده است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: با پیگیری‌های انجام شده مسئولان استانی و همچنین با نگاه ویژه دولت و مجموعه وزارت راه و شهرسازی به مناطق روستایی و کمتربرخوردار، پروژه‌های راه روستایی زیادی در استان اجرا و به سرانجام رسیده است تا جایی که روستاهایی در شهرستان مارگون  بویژه بخش زیلایی شامل سادات، پوله، موشمی و مورد زرد هم اکنون مشکلات آنها به حداقل رسیده است. همچنین در زمینه روکش آسفالت جاده‌های اصلی، فرعی و روستایی نیز کارهای بزرگی انجام شده که به نوعی رضایت نسبی مردم را به همراه داشته است. برای جاده دشت‌روم_سرفاریاب معروف به باغچه سادات که از منطقه سادات امامزاده علی(ع) می‌گذرد اعتبارات در نظر گرفتیم و به زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی همچنین از ابلاغ 14 هزار میلیارد اعتبارات تخصیصی از سفر دوم رئیس‌جمهور خبر داد و افزود: واقعیت امر در تمامی استان‌ها تخصیص‌های سفر دوم رئیس‌جمهور شروع شده و پول زیادی به استان سرازیر خواهد شد و تمام وعده‌هایی که به مردم دادیم را دوباره آغاز می‌کنیم، مردم تصور نکنند که به آن‌ها تعهد و قول داده‌ایم و آن را ر‌ها کردیم، بلکه منتظر تخصیصات ریالی بودیم و ان‌شاء‌الله این قول‌ها به سرانجام می‌رسند. پیش‌بینی می‌کنیم به زودی در چند شاخص از محرومیت جاده‌های روستایی خارج می‌شویم و این در این دولت انجام می‌شود.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها