یادداشت
گفتگو و گزارش

شکایت مالک باشگاه اتحاد کهگیلویه از مسولان و نماینده/ همه وعده‌هایتان توخالی بود

محمدرضا جلیل فر مالک و رئیس هیئت مدیره تیم اتحاد کهگیلویه در رابطه با مشکلات این تیم اظهار داشت: وی افزود:قرار بود برای کمک هزینه ها و سفرهای تیم به ما کمک شود ولی متاسفانه کمک که نشده هیچ به جز شهرداری دهدشت که یک دستگاه اتوبوس در اختیار ما قرار داد در بقیه موارد کمکی که دریافت نکردیم هیچ متاسفانه از طرف افرادی که در اطراف تیم هستند و برای کمک به تیم آمدند به شدت حواشی برای تیم ایجاد کردند که واقعا حوصله کار را از ما گرفتند و روح و روان ما را دچار آسیب ساختند.

شکایت مالک باشگاه اتحاد کهگیلویه از مسولان و نماینده/ همه وعده‌هایتان توخالی بود

اَفتونیوز| محمدرضا جلیل‌فر مالک و رئیس هیئت مدیره باشگاه فوتبال اتحاد کهگیلویه در رابطه با مشکلات این تیم اظهار داشت: نزدیک به یکی دو سال است به جهت اعتقاداتی که داریم و کمک به محیط‌های استانی محل زندگی اعتقاد داشتم یک کار در حیطه اجتماعی انجام دهم .

محمدرضا جلیل‌فر عنوان کرد: یک کاری که نشاط و شادابی برای جامعه دارد ورزش است با اصرار یک سری دوستان با وجود اینکه محل زندگی‌ام یاسوج است در دهدشت از ابتدا روی تیم اتحاد طیبی سرمایه‌گذاری کردم و تبدیل به اتحاد کهگیلویه شده است و الان مرحله به مرحله بالا آمده و در مرحله ای قرار دارد که هزینه‌هایش واقعا زیاد است و روز اول که در این مرحله بودیم و قصد شروع داشتیم گفتند نماینده ،ادارات و به طور کلی در شهرستان همکاری می‌شود.

وی افزود: قرار بود برای کمک هزینه‌ها و سفرهای تیم به ما کمک شود ولی متاسفانه کمک که نشده هیچ به جز شهرداری دهدشت که یک دستگاه اتوبوس در اختیار ما قرار داد در بقیه موارد کمکی که دریافت نکردیم هیچ متاسفانه از طرف افرادی که در اطراف تیم هستند و برای کمک به تیم آمدند به شدت حواشی برای تیم ایجاد کردند که واقعا حوصله کار را از ما گرفتند و روح و روان ما را دچار آسیب ساختند.

وی خاطرنشان کرد: هر انسانی ظرفیتی دارد و ظرفیت ما نیز لبریز شده و انتظار داریم از مسئولین به خصوصا نماینده توقع کمک داریم حدود ۴ ماه است قول دادند و حتی پول غذای تیم را نتوانستیم پرداخت کنیم.

وی ادامه داد: قرار بود پتروشیمی دهدشت پرداخت کند آقای نماینده صحبت کرد و ۴ ماه هم قول داده شده ولی انجام نشده است.

وی تصریح کرد: اگر کمکی صورت می‌گیرد و این سنگ اندازی های رایج که زیاد است حذف می‌شود ما ادامه می‌دهیم.

وی درباره افرادی که سنگ اندازی می‌کنند گفت: افرادی که حوالی ورزش هستند و اسم بردن درست نیست.

وی عنوان کرد: هر چه پیگیری می کنیم ادارات همکاری کنند می‌گویند نماینده! اگر جناب نماینده قصد همکاری دارند الان بازیکنان ما به خاطر عدم پرداخت مطالباتشان، قهر کرده، مربی ما استعفا داده و تیم بهم ریخته شده، هم خودمان شرایطمان سخت است هم دیگران چوب لای چرخ این تیم می‌گذارند، همه وعده هایتان توخالی بود.

وی ادامه داد: اگر کمک می‌کنند تا ادامه دهیم اگر کمک نمی‌کنند تا ما تیم را منحل، واگذار یا به شهر دیگری که زورمان برای مدیریت برسد انتقال دهیم.

وی در پایان گفت: بیشتر بازیکنان این تیم بومی استان هستند و این یک ظرفیت خوب است.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 پرستار 1403/2/19 15:58:14

    نماینده تخصصش فقط اسب سواری هست و قول باشگاه اسب سواری داده روی حرفاش حساب نکنید یعنی ۴۰ سال فریب را باور ندارید هنوز منتظر کمک از طرف ایشونید؟!

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها