یادداشت
گفتگو و گزارش

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و «دیوار کوتاه رسانه!»

امروزه برکسی پوشیده نیست رسانه‌های مستقل و منتقد چه تاثیری بر تقویت عملکرد یک سیستم و جلوگیری از روند افزایش فساد در هر ساختار سیاسی دارند. در چنین شرایطی انتظار می‌رود متولیان اداره امور نقش رسانه ها را به عنوان یک بازوی نظارتی بویژه در امر جلوگیری از شیوع فساد به رسمیت شناخته و چتر حمایت از رسانه‌ها را بگسترانند نه اینکه در یک نشست عمومی به مناسبت روز معلم کل کاسه کوزه ها را روی سر رسانه ها خرد کرده و آنها را عامل اصلی حذف مدیران در سطح کشور خطاب کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد و «دیوار کوتاه رسانه!»

اَفتونیوز| سید علی احمدزاده در آیین تجلیل از معلمان استانی به توان علمی فرزندان استان برای داشتن جایگاه‌ها و مسئولیت های مهم در سطح کشور اشاره و عنوان کرد: گاهی تخریب‌های رسانه ای باعث می شود فرزندان این استان نتوانند در سطح کشور به جایگاهی برسند.استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: تحمل انتقادات رسانه ها را دارم و پاسخی به این انتقادات نمی‌دهم اما از رسانه‌ها می خواهم مدیران استانی را تخریب نکنند تا به جایگاهی در سطح کشور برسند.

به نظر می‌رسد دیواری کوتاه تر از رسانه برای مدیران استان ما وجود ندارد و سرآمد آنها شخص استاندار است.

اینکه هر ساله بخشی مهمی  از اعتبارات استان برگشت می‌خورد لابد تقصیر رسانه هاست! اینکه پروژه های آبی جملگی به سود استان های همجوار و به زیان مردم استان ماست باز از گناه رسانه هاست!

اینکه پروانه جوانه خوار طی سال‌های اخیر  بلوط های استان را می بلعد باز هم از قصورات رسانه هاست!

اینکه انتخابات در استان ما بر اثر برخی سو مدیریت ها دچار چالش می شود از ضعف های ما رسانه هاست!

اینکه کلیه مدیران استانی و شهرستانی باید در هماهنگی کامل با نمایندگان منصوب شوند باز از آسیب های ما رسانه هاست!

جناب استاندار لابد ما رسانه ها مقصر هستیم که سال گذشته میانگین معدل دیپلم دانش آموزان در کشور رتبه آخر را کسی کرد!

آقای احمدزاده ما رسانه ها در بلاتکلیفی سد آبریز و  ناتوانی در اخذ ماده ۲۳ مقصریم! 

آقای مسول! ما رسانه ها  در قبال افتتاح دیر هنگام و ناقص جاده دهدشت _ پاتاوه باید مورد اتهام قرار بگیریم! جناب استاندار ما رسانه ها ضعف و کاستی های خود را می پذیریم اما ای کاش شما و سایر مدیران نیز به جای بزرگنمایی عملکرد تان اندکی  قصورات و سهل انگاری خود را معترف می‌شدید!

امروزه برکسی پوشیده نیست رسانه‌های مستقل و منتقد چه تاثیری بر تقویت عملکرد یک سیستم و جلوگیری از روند افزایش فساد در هر ساختار سیاسی دارند.  در چنین شرایطی انتظار می‌رود متولیان اداره امور  نقش رسانه ها را به عنوان یک بازوی نظارتی بویژه در امر جلوگیری از شیوع فساد به رسمیت شناخته و چتر حمایت از رسانه‌ها را بگسترانند نه اینکه در یک نشست عمومی به مناسبت روز معلم کل کاسه کوزه ها را روی سر رسانه ها خرد کرده و آنها را عامل اصلی حذف مدیران در سطح کشور خطاب کنند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 ورزشکار 1403/2/19 8:18:44

    استاندار ضعیف استاندار ضعیف استاندار ضعیف اگر ضعیف نبود این وضعیت ورزش این استان نبود آقای استاندار حرکتی از خودت بزن دهقان را عزل کن

    پاسخ
  • 2 علی 1403/2/19 7:57:6

    ضعیف ترین استاندار تاریخ استان را داریم

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها