یادداشت
گفتگو و گزارش

کنده‌کاری در 30 متری سروک یاسوج و مشکلات متعدد برای رفت و آمد مردم/ دهیار: تا یک هفته دیگر مشکل حل می‌شود

در پی دریافت گزارشات مردمی مبنی بر کنده‌کاری در ۳۰ متری سروک از پاییز گذشته و مشکلات متعددی که برای رفت و آمد مردم به وجود آمده، طی پیگیری‌های انجام شده علت کنده‌کاری توسعه یا عملیات مربوط به فیبر نوری بوده و متولی آن شرکت مخابرات و است و طی تماس خبرنگار اَفتونیوز با دهیار روستای سروک علت تاخیر در آسفالت این ناحیه را اینگونه شرح داد.

کنده‌کاری در 30 متری سروک یاسوج و مشکلات متعدد برای رفت و آمد مردم/ دهیار: تا یک هفته دیگر مشکل حل می‌شود

اَفتونیوز| در پی دریافت گزارشات مردمی مبنی بر کنده‌کاری در ۳۰ متری سروک از پاییز گذشته طی پیگیری‌های انجام شده علت کنده‌کاری و متولی شرکت مخابرات و علت فیبر نوری بوده است و طی تماس خبرنگار اَفتونیوز با دهیار روستای سروک علت تاخیر در آسفالت این ناحیه را اینگونه شرح داد.

سی‌سختی دهیار سروک در رابطه با این مشکل اظهار داشت: سال گذشته توسط پیمانکار توسط شبکه زیرساخت(فیبرنوری) از پشت بیمارستان امام سجاد از آنجا کشیده شد و از روستای ما تا شهرک ولایت کشیده شد.

سی‌سختی ادامه داد: ۱۶۵ میلیون تومان به حساب دهیاری سروک واریز شد چون عمق آن ۲ متر و ۲۰ سانتی متر بود و نمی‌شد یک مرتبه مخلوط‌ریزی و زیرسازی و آسفالت انجام داد و به ایام برگزاری انتخابات همزمان شد و کارخانه آسفالت تعطیل شد و بارندگی رخ داد.

وی ادامه داد: ظرف همین هفته تا هفته آینده ترمیم خیابان و آسفالت‌ریزی انجام می‌شود .

وی درباره اینکه چرا از سال گذشته تا به حال این خیابان بدین صورت است خاطرنشان کرد: از برج ۸ پارسال اینگونه است تا برج ۱۰ کار آن انجام شد و به ما تحویل دادند مخلوط‌ریزی و بیس‌ریزی آن انجام شد و رسیدیم به انتخابات و کارهای عمرانی تعطیل شد و آخر همین هفته یا اول هفته آینده انجام می‌شود.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها