یادداشت
گفتگو و گزارش

رئیس دولت سیزدهم به شهادت رسید/ همه همراهان رئیس‌جمهور شهید شدند

بالگرد حامل رئیس‌جمهور و همراهان وی روز گذشته در مسیر بازگشت از منطقه خداآفرین به تبریز در شرایط بد جوی دچار سانحه شد.

رئیس دولت سیزدهم به شهادت رسید/ همه همراهان رئیس‌جمهور شهید شدند

بر اساس اطلاعات به دست‌آمده، رییس‌ دولت سیزدهم و همه هیات همراه به مقام رفیع شهادت نایل شدند.

به گزارش افتونیوز به نقل از مهر، بر اساس اطلاعات به دست‌آمده آیت الله «سیدابراهیم رئیسی» هشتمین رئیس‌جمهور کشور به همراه هیأت همراه به مقام رفیع شهادت نائل شدند.

بالگرد حامل رئیس‌جمهور، وزیر امور خارجه و همراهان وی روز گذشته در مسیر بازگشت از منطقه خداآفرین به تبریز در شرایط بد جوی دچار سانحه شد.

آیت‌الله سید محمدعلی آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه کشورمان و مالک رحمتی استاندار تبریز نیز در این سانحه در بالگرد حامل رئیس جمهور حضور داشتند و آنان نیز به شهادت رسیدند. سردار سید مهدی موسوی رئیس یگان حفاظت رئیس‌جمهور، یک نیروی سپاه انصارالمهدی، خلبان و کمک خلبان و یک مسئول فنی نیز جزو شهدای این سانحه هستند.

آیت‌الله رئیسی و همراهانشان پس از آئین بهره‌برداری از سد قیزقلعه‌سی که با حضور الهام علی‌اف رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان برگزار شد، با بالگرد عازم تبریز بودند، اما این بالگرد در میانه راه و در منطقه ورزقان دچار سانحه شد و سقوط کرد.

شرایط سخت آب و هوایی، شناسایی محل وقوع سانحه را با دشواری مواجه کرده بود به همین دلیل، کار تیم‌های امدادی برای رسیدن به منطقه با دشواری بسیاری همراه شد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها