یادداشت
گفتگو و گزارش

ادعای«خلاف واقع» یک کارگردان لر ستیز در خصوص همکاری با شبکه دنا

یک فعال اجتماعی لرستیز که بارها در صفحه اینستاگرامی خود مطالب نادرست و بی اساسی را در خصوص قوم لُر و به ویژه(کهگیلویه و بویراحمد ها) منتشر کرده از طرف شبکه دنا دعوت به همکاری شده است. بنا به اطلاعات موثق این پایگاه خبری، ادعاهای این فعال قومی _ اینستاگرامی خلاف واقع بوده و هیچ تفاهم نامه ای ما بین صدا و سیمای استان و فرد مذکور برای ساخت یک فیلم وجود ندارد و از اساس وی به نشر اکاذیب پرداخته است.

ادعای«خلاف واقع» یک کارگردان لر ستیز در خصوص همکاری با شبکه دنا

اَفتونیوز|  "جواد اسکندری" فعال اینستاگرامی لر ستیز در صفحه اینستاگرامی خود مدعی شده  بزودی با یک فعالیت تفاهمی با شبکه دنا فیلم می‌سازد.

لازم به ذکر است، فرد مذکور بارها در صفحه اینستاگرامی  خود مطالب نادرست و بی اساسی را در خصوص قوم لُر و به ویژه [کهگیلویه و بویراحمد ها] منتشر کرده است.

اسکندری  لیدر جریانی است که علیه پوشش زنان لر های جنوب غرب و جنوب فعالیت می کند و روزانه با گذاشتن استوری های در شبکه های اجتماعی موجب اختلاف بین دو قوم تُرک و لر شده است اما  در کمال ناباوری وی به صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد دعوت می شود!

در حالی که  نتایج بسیاری از مطالعات ملي به ویژه [پیمایش ملي ارزش ها و نگرش ها]  نشان می‌دهد که یکی از چالش های آینده کشور تضاد ها و نزاع های  قومیتی است،   نیاز است در این زمینه سیاست گذاری شود تا تنوعات قومی و هویتی به وحدت ملی آسیب نرساند  اما در کمال ناباوری، یک فردِ با برچسب [لرستیز] به  صدا وسیمای استان کهگیلویه و بویراحمد دعوت می شود.

بنا به اطلاعات موثق این پایگاه خبری، ادعاهای این فعال قومی _ اینستاگرامی خلاف واقع بوده و هیچ تفاهم نامه ای ما بین صدا و سیمای استان و فرد مذکور برای ساخت یک فیلم وجود ندارد و از اساس وی به نشر اکاذیب پرداخته است.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 5 نظر

  • 1 یه اشنا 1403/3/22 13:46:20

    سلام خدا قوت اصن چنین چیزی صحت ندارد لطفا قبلا از هر گونه اظهار نظری از درست یا کذب بودن خبر مطمعن شوید من این آقا را نمی شناسم و یا چه کاری انجام داده نمی دانم ولی به هیچ وجه با صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد نه همکاری داشته و نخواهد داشت

    پاسخ
  • 2 شریعتی 1403/3/21 12:29:59

    سلام بزرگوار کجای کارید ؟ لرستیزی منش و رفتار مدیرکل صداوسیما است ایشان عامل حذف فرزندان لر تبدر در صداوسیمای مرکز فارس و استانداری فارس بودند بطوری که داد احمدزاده استاندار وقت فارس را هم دراورد و مجبور سدند بعد از شش ماه از مدیرکلی ایشان را کنار بزارند و بعد برگشت امد صداوسیما و انجا هرچه دلش خواست کرد و الان هم درسته ب خی مدب ان هم استانی در صداوسیما را جابجا نکرد ولز هرجا دلش خواست شیرازی جایگزین کزد و انهایی هم که باهاش کار می کنند یه عده ادم ضعیف و پاچه خوارند.

    پاسخ
  • 3 فرزند لر 1403/3/20 23:41:10

    از ماست که بر ماست !!!! استانی که با زحمت تلاش بزرگان ما تشکیل شد حالا شده آلت دست افرادی که نه تنها کوچیکترین بهای برای این استان قائل هست بلکه داره ریشه به هویت فرهنگ این دیار پرافتخار می‌زنند و مثل همیشه سکوت نجیبانه قوم لر!!!!

    پاسخ
  • 4 بویراحمدی از استان خوزستان 1403/3/20 21:39:21

    متاسفم که هویت لری تو کهگیلویه و بویراحمد به خواب زمستونی رفته و یک فیلم و برنامه معرفی درست در خصوص فرهنگ لرها ساخته نمیشه به همین دلیل خوزستان هویت لری بویراحمدی ما هم کمرنگ شده

    پاسخ
  • 5 شیرازی اصیل 1403/3/20 18:6:55

    این ......... ها در استان ما یعنی استان فارس بدنبال هویت سازی جعلی برای خود بودند و کاری از پیش نبردند،حالا اومدن سراغ شما و استانتون! خیلی مراقب این فراریهای زردپوست آسیای میانه باشید، اینها هرجا دو ماه ساکن باشند ادعای مالکیت و خاک دارند! خیلی مراقب این چشم بادومی های فراری باشید. از ما گفتن بود..

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها