یادداشت
گفتگو و گزارش

کلاهبرداران فضای مجازی در کهگیلویه دستگیر شدند

فرمانده انتظامی کهگیلویه گفت: سه کلاهبردار که با ترفند پرداخت وام در فضای مجازی از شهروندان کلاهبرداری می‌ کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

کلاهبرداران فضای مجازی در کهگیلویه دستگیر شدند

سید محمد موسوی ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: در پی وقوع چندین فقره کلاهبرداری مشابه به شیوه پرداخت وام در فضای مجازی با ارائه رسید سازهای جعلی موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی در دستورکار مأموران پلیس فتا شهرستان کهگیلویه قرار گرفت.

وی بیان داشت: متهمین با ایجاد کانال تلگرامی تحت عنوان پرداخت وام با بهره و سوددهی کم، اقدام به کلاهبرداری از متقاضیان می‌کردند و با به کار بردن رسید سازهای جعلی، کلیپ‌های از پیش تهیه شده دریافت مدارک هویتی با نام متقاضیان صادر می‌کردند و پس از آن مبالغی از متقاضیان دریافت می‌کردند.

موسوی با بیان اینکه مأموران با انجام اقدامات فنی و تخصصی گسترده مخفیگاه متهمان را شناسایی و سه نفر از متهمان را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند، گفت: متهمان در بازجویی‌های اولیه به بزه انتسابی خود اعتراف و بیان داشتند که مبلغی به ارزش تقریبی ۲۰ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده‌اند و در این راستا، متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها