مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی:


مردمی کردن هنر و فرهنگ در استان مهم‌ترین اولویت ما به شمار می‌رفت

امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در جشنواره رسانه امید که با حضور اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن دولت برگزار شد با گرامی‌داشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و همراهان اظهار کرد:

مردمی کردن هنر و فرهنگ در استان مهم‌ترین اولویت ما به شمار می‌رفت

اَفتونیوز|امین درخشان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در جشنواره رسانه امید که با حضور اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن دولت برگزار شد با گرامی‌داشت یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و همراهان اظهار کرد: برای رشد و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد به ابزار قدرتمندی همچون رسانه نیاز داریم.

وی با بیان اینکه در همان ابتدا با برنامه به مدیریت ارشاد اسلامی استان ورود کردیم گفت: در برنامه ارائه شده به وزارت ارشاد که به عنوان یک الگو برای سایر استان‌های دیگر بود به دنبال تقویت ابعاد مردمی فعالیت‌های فرهنگی و هنری بودیم.

وی با بیان اینکه مردمی کردن هنر و فرهنگ در استان مهم‌ترین اولویت ما به شمار می‌رفت گفت: موید آن برگزاری جشنواره‌ها و برنامه‌ها با حضور چندین ده هزار نفری مردم در استان و بر همین مبنا حرکت کردیم.

وی همچنین به اقدامات زیربنایی و عمرانی در حوزه فرهنگ و هنر اشاره کرد و گفت: پروژه‌هایی داشتیم که بیش از ۱۰ سال نیمه کاره مانده بود به پروژه‌هایی که ۵ تا ۶ سال پیشرفت کمی داشت و در این دوره و در این دولت کارهای خوبی در این زمینه انجام شد.

درخشان به سفر دوم دولت به استان اشاره کرد و گفت: اعتبارات بسیار خوبی به استان اختصاص داده شد که در حال تخصیص آنها به شهرستان‌های مختلف هستیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهکیلویه و بویراحمد همچنین به یک اقدام بزرگ دیگر در حوزه تولید محتوا اشاره کرد و گفت؛ نهضت تولید و محتوا در حوزه‌های مختلف اعم از فیلم موسیقی هنرهای نمایشی را در دستور کار قرار داده و تفاهمنامه‌ها مبادله شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه پیگیر مسکن خبرنگاران نیز بوده‌ایم گفت: اسناد را تحویل اداره کل راه و شهرسازی استان داده‌ایم.

این مسئول همچنین به عضویت خوب اهالی فرهنگ هنر و رسانه در صندوق اعتباری هنر اشاره کرد و گفت: همچنین در حوزه اهدای کتاب کارهای بسیار خوبی انجام شد به نحوی که از سال ۱۴۰۰ به بعد ده‌ها هزار جلد کتاب به اقشار مختلف مردمی و اصحاب فرهنگ هنر اهدا شد.

 

#پیشرفت_دنا#قله_پیشرفت#شهادت_خدمت

#شهادت_و_خدمت



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها