یادداشت
گفتگو و گزارش

تزریق ۳۳۵ میلیارد تومان برای توسعه صنعت کهگیلویه و بویراحمد

مدیر کل صمت استان کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی بسته حمایتی جدید برای تولیدکنندگان خبر داد.

تزریق ۳۳۵ میلیارد تومان برای توسعه صنعت کهگیلویه و بویراحمد

امیر تیمور موسویان ظهر پنجشنبه در اولین رویداد جام امید رسانه کهگیلویه و بویراحمد افزود: نقشه راه این سازمان برای چهار سال آینده با در نظر گرفتن ظرفیت‌ها ترسیم شد.

وی از راه اندازی بسته حمایتی از تولید کننده ها خبر داد و با اشاره به دغدغه رئیس جمهور شهید در مورد این بسته گفت: اجرای این طرح به زودی با حضور مقام وزارتی رونمایی و مشوق‌های خوبی برای حوزه تولید خواهد بود.

موسویان بیان کرد: طی سه سال گذشته ۳۴ هزار مجوز مشاغل خانگی در استان صادر شد.

مدیر کل صمت با اشاره به اینکه سال گذشته برای اولین بار ظرفیت برای استخراج اکتشاف و مطالعه معادن ایجاد شد افزود: بزرگترین معدن فسفات در کشور را داریم نگاه ما به معادن پرهیز از خام فروشی است و پهنه اکتشافی معادن در کارگروه ملی ایجاد شده است.

همچنین موسویان اجرای ۲۰۰ مصوبه در ستاد تسهیل موانع تولید را، از دیگر اقدامات انجام شده این سازمان نام برد و تأکید کرد: مشکلات کارخانجات و واحدهای تولیدی با حضور میدانی بررسی و تصمیمات اتخاذ شد.

وی همچنین از برگزاری انتخابات اتحادیه‌های صنفی خبر داد و با اشاره به وجود ۸۵ اتحادیه صنفی در استان گفت: این تعداد اتحادیه با محوریت پنج اتاق اصناف فعالیت دارند

مدیر کل صمت استان بیان کرد: با اخذ پروانه بهره برداری شرکت پتروشیمی گچساران جهش خوبی در رتبه بندی صنعت استان خواهیم داشت.

وی اظهار داشت: ۵۷ واحد تولیدی راکد استان در ۳ سال اخیر به چرخه تولید بازگشت و در این مدت ۳۳۵ میلیارد تومان به بخش صنایع و معادن تزریق شد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 گچساران شهروند 1403/3/26 14:14:15

    بله جناب موسویان لطفا بفرمائید قیمت شن و ماسه چرا به میل کارخانه دارها تغییر می کند ، مگر مواد اولیه از منابع طبیعی نیست که متعلق به همه مردم هست ، این هم تحریم؟ بعد در جواب انتقادات می فرمائید به استان های مجاور نگاه کنید ،مدیر باید در راس کارش رضایت مردم شرط باشد نه کارخانه دار و سرمایه دار

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها