اظهارات سخنگوی ستاد پزشکیان در استان خطاب به عوامل اجرایی انتخابات؛


اقلیت «خالص‌ساز» به دنبال کاهش مشارکت اند/ حتی در روز رای گیری می‌توان اعضای شعب را تغییر داد

کریمی نژاد: کریمی نژاد فرماندار اسبق کهگیلویه گفت؛ سوگمندانه در سال های گذشته، به علل متفاوت از جمله استفاده اقلیت «خالص ساز» از کاهش مشارکت، تاثیر همه نهادهای برآمده از انتخابات کاهش یافته است و هم اینک نشانه هایی در سطح مجریان انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد دیده می شود که بر خلاف قوانین موجود انتخابات و مغایر راهبردهای ۴ گانه فوق است.

اقلیت «خالص‌ساز» به دنبال کاهش مشارکت اند/ حتی در روز رای گیری می‌توان اعضای شعب را تغییر داد

اَفتونیوز| دارا کریمی نژاد سخنگوی ستاد استانی مسعود پزشکیان در استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گویی اظهار داشت:

هم اکنون که گفتمان عدالت محور، حق طلبانه و ایران برای همه ی دکتر پزشکیان نامزد  اصلاح طلبان درحال اعتماد سازی و آشتی مردم با صندوق رای مورد توجه قرار گرفته است، هر گونه اقدامی که شائبه جانبداری از نامزدهای انتخاباتی را توسط مجریان انتخابات ایجاد کند، خلاف قانون و راهبردهای ۴ گانه مشارکت و رقابت، سلامت و امنیت می باشد.

وی در ادامه افزود، برای مردم به ستوه آمده از ناکارآمدی ها و ابر چالش های حل نشده، احساس تبعیض به مراتب از خود تبعیض خطرناک‌تر است و باید دیوار بی‌اعتمادی، توهم و انسداد سیاسی از میان برداشته شود.

کریمی نژاد فرماندار اسبق کهگیلویه گفت؛ سوگمندانه در سال های گذشته، به علل متفاوت از جمله استفاده اقلیت «خالص‌ساز» از کاهش مشارکت، تاثیر همه نهادهای برآمده از انتخابات کاهش یافته است و هم اینک نشانه هایی در سطح  مجریان انتخابات استان کهگیلویه و بویراحمد دیده می شود که بر خلاف قوانین موجود انتخابات و مغایر راهبردهای ۴ گانه فوق است.

وی اضافه کرد،عملکرد مجریان اعم از اظهارات و چینش اعضای هیأت‌های اجرایی و اعضای شعب بوده که قطعا در راستای سلامت انتخابات نیست و همچنین برخلاف بخشنامه سرپرست محترم ریاست‌جمهوری مبنی بر عدم تغییر مدیران‌، دو هفته مانده به انتخابات، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری به راحتی عوض می‌شود یا اظهار می‌دارند هیات‌های اجرايي غیرِ قابل تغییرند.

او ادامه داد، در خصوص تغییر اعضاء شعب به بهانه بسته شدن سایت و ... تلاش می‌کنند ترکیب یکدست حفظ شود. در صورتیکه معمولا در انتخابات‌ در روز رای‌گيری هم اعضای شعب و حتی کاربران رایانه قابل تغییرند.

وی در پایان تصریح کرد، بنابراین اصلاح اعضاء شعب نه تنها مقدور که قانونی و مشارکت آفرین،بلکه حقوق حقه استحقاقی و حق‌الناس هست و فرصت کافی برای رفع این دغدغه مهم نیز وجود دارد، لذا به مجریان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات توصیه و هشدار می‌دهیم، امید آفرینی و تدبیر و آینده‌نگری را سرلوحه کار خود قرار دهند و تا دیر نشده جبران نمایند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 دوست 1403/3/30 1:17:14

    بگین که هستین وجود دارین ما هم کاری کردیم بوی کباب

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها