اعلام حمایت جمعی از مدیران اسبق وزارت کشور دولت روحانی در استان از پزشکیان/+تصاویر

جمعی از فرمانداران، معاونین و مدیران کل ستادی اسبق استانداری کهگیلویه و بویراحمد در دولت حسن روحانی حمایت خود را از مسعود پزشکیان اعلام کردند.

اعلام حمایت جمعی از مدیران اسبق وزارت کشور دولت روحانی در استان از پزشکیان/+تصاویر

اَفتونیوز| جمعی از فرمانداران، معاونین و مدیران کل ستادی اسبق استانداری کهگیلویه و بویراحمد در دولت حسن روحانی حمایت خود را از  مسعود پزشکیان اعلام کردند.

در این جلسه چهره های مانند فتاح محمدی، محمد کاظم نظری، حجت الاسلام سید علی فتح میرمحمدی، سید محمد تقوی، شاهرخ کناری، نادیا صداقت،علیرضا اتابک، ابراهیم فتاح پور،عبدالحمید پناهی، سیر مسعود حسینی و جمعی دیگر حضور داشتند.

سید محمد کاظم نظری  رئیس شورای سیاست گذاری ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در این نشست گفت؛ انتخابات پیش رو به جهت حضور دو جریان رقیب حال هوا خاصی به خود گرفته است و انتظار می‌رود مشارکت حداکثری صورت گیرد.

نظری در ادامه اظهار داشت؛ حضور دکتر پزشکیان سبب نوعی بسیج اجتماعی شده است که این موضوع نشان دهنده باور مردم به فرآیند انتخابات برای تحول خواهی است.

نظری تصریح کرد؛ انتظار میرود انتخابات پرشوری برگزار شود و در صورت پیروزی دکتر پزشکیان دولتی عقل‌محور تشکیل خواهد داد که اعضای آن بر مدار خردورزی، تخصص و برنامه عمل می‌کنند و در سپهر  شفافیت، صداقت و قانون‌مندی حرکت کند.

این فعال سیاسی در پایان گفت، برخی نگرانی ها نسبت به شائبه  چینش یک سویه هیئت های اجرایی بر روی صندوق های رای مطرح است که انتظار می‌رود دولت و شخص استاندار صحبت منتقدین را شنیده و در صورت لزوم در ترکیب فعلی بازنگری کنند.

کلمات کلیدی



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 3 نظر

  • 1 موسی 1403/3/29 6:27:52

    هشت سال چه کردید؟؟؟؟؟

    پاسخ
  • 2 دلاور 1403/3/29 6:14:50

    بوووووی کبااااااب میاد

    پاسخ
  • 3 ن 1403/3/28 15:58:22

    بعضی هاشون نباشند و نیایند، سبد رای پزشکیان بیشتر میشه، طرف به لطف نمایندهیه پست چن روزه گرفته ولی هنوز بلد نیس یه نامه بنویسه حالا مدعی مدیریت و سوابق شده، مردم عکس العمل نشان خواهند داد.

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها