برگزاری طرح ملی اطعام غدیر در گچساران

جلسه برنامه ریزی و هماهنگی پخت ۱۱۰ دیگ غذا در عید غدیردر بوستان شهدای گمنام(پارک نفت) گچساران با حضور امام جمعه شهرستان و خادمان موکب طریق الکربلا برگزار شد.

برگزاری طرح ملی اطعام غدیر در گچساران

اَفتونیوز| جلسه برنامه ریزی و هماهنگی پخت ۱۱۰ دیگ غذا در عید غدیردر بوستان شهدای گمنام(پارک نفت) گچساران با حضور امام جمعه شهرستان و خادمان موکب طریق الکربلا برگزار شد.

امام جمعه گچساران در این نذرواره گفت: عید غدیر عید بسیار بزرگی و عیدالله اکبر است؛ مکمل عید قربان و عید فطر که دو عید بزرگ اسلامی هستند عید غدیر است؛

سید عنایت هاشمی منش افزود :عید قربان و فطر مجمع مسلمین است و همه امت اسلام در این عیدها به صفوف نماز می ایستند و جشن می‌گیرند، باید عید غدیر را هم باشکوه و با حضور حداکثری برگزار کرد. وی ادامه داد: عید غدیر برای همه امت اسلامی هست ، ولایت و محبت خاندان پیامبر  (ص) مال همه امت اسلام است در این هجوم اعتقادی که از هر سو برای تخریب پایه‌های اعتقادی جوانان ما در جریان است وظیفه ما این است که از فرصت غدیر برای تثبیت عقاید الهی و پایه‌های فکری و اعتقادی شیعه استفاده کنیم.

مسئول موکب طریق الکربلا گچساران هم بیان کرد:فرا رسیدن عید سعید غدیر خم روز شادمانی بندگان خالص و مخلص خداوند از اعطای نعمت ولایت

و روز کامل شدن آخرین شریعت الهی با نور ولایت رابه رهروان کاروان عشق و معنویت تبریک می گویم.محمد رمضانی گفت:طرح ملی اطعام غدیر ،طبغ ۱۱هزار دیگ اطعام علوی در ۱۱۰شهر بنام نذرواره اطعام علوی اجرا می شود.مردم ولایت مدار می توانند در این کار خداپسندانه سهیم باشند و با شماره لفن۰۹۱۷۱۴۰۳۵۵۰جهت همکاری و همراهی تماس بگیرند.

 رمضانی ادامه داد: در شب عید غدیر در بوستان شهداگمنام(پارک نفت) گچساران میزبان مردم شهید پرور هستیم.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها