ستاد بانوان حامی «پزشکیان» در دهدشت افتتاح شد+ تصاویر

آیین افتتاحیه ستاد بانوان شهرستان کهگیلویه برگزار شد.

ستاد بانوان حامی «پزشکیان» در دهدشت افتتاح شد+ تصاویر

اَفتونیوز| آیین افتتاحیه ستاد بانوان حامی دکتر پزشکیان در دهدشت برگزار شد.

در این نشست خانم دکتر قنواتیان و پروین تاجگردون و جمع کثیری از فعالین حوزه زنان در شهرستان کهگیلویه حضور داشتند.

 قنواتیان در جمعی پرشور از بانوان اصلاح‌طلب کهگیلویه از اهمیت حضور بانوان در انتخابات و نقش بی‌بدیل آنها در ترغیب خانواده و جامعه برای شرکت در انتخابات سخن گفت و تاکید کرد که با حمایت از دکتر پزشکیان، می‌توانیم آینده‌ای روشن‌تر و ایرانی آبادتر رقم بزنیم.

بانو قنواتیان از فرهنگیان گچساران در جمعی پرشور از بانوان اصلاح‌طلب و حامی دکتر پزشکیان  اظهار داشت: خوشحالم در جمع بانوانی هستم که سرنوشت خانواده، شهر و جامعه برایشان اهمیت دارد.

وی افزود: ما در اینجا گرد هم آمده‌ایم تا برای آینده‌ای آباد و روشن برای ایران تلاش کنیم و توانمندتر و کاربلدتر از دکتر پزشکیان ندیده‌ایم.

قنواتیان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری، تاکید کرد :بانوان می‌توانند با فکر و اندیشه و عزمی توانمند، خانواده و جامعه را برای حضور در پای صندوق‌های رای ترغیب کنند و این نقش‌آفرینی بانوان ادامه نقش‌های تاریخی آنان در زمان جنگ و مبارزه است.

قنواتیان ادامه داد: بانوان با توجه به دقت بیشتر در شناخت اشخاص و راهبردها می‌توانند در شناخت کاندیداهای اصلح‌تر ورود کنند و با یک بررسی موشکافانه، آرمان‌های خود را از نامزد انتخاباتی طلب کنند.

وی تاکید کرد: انتخابات پیش رو بسیار مهم است و ما باید با افزایش مشارکت، فضای انتخاباتی پرشور و پرذوقی ایجاد کنیم.

قنواتیان افزود:شرکت در انتخابات یک وظیفه است، اما وظیفه مهم‌تر گزینشی آگاهانه و خوب است.

قنواتیان نقش بانوان را به عنوان تبلیغ‌کنندگان و مبلغان، نقش بسیار مهمی در این مسیر دانست و گفت: همه ما بر آن عهدی که بستیم استواریم و در کنار دکتر پزشکیان برای ایرانی آباد و آزاد تلاش خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد :در جمعی صمیمی و پرشور، همگی با دغدغه‌ای مشترک گرد هم آمده‌ایم؛ دغدغه‌ای برای آینده‌ای آباد و روشن برای ایران. بانوی فرهنگی گفت :ما معتقدیم که بانوان می‌توانند نقش بی‌بدیلی در این مسیر ایفا کنند و این همان نکته‌ای است که مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید کرده‌اند.

قنواتیان تاکید کرد :بانوان می‌توانند با فکر و اندیشه و عزمی توانمند، خانواده خود را برای حضور در پای صندوق‌های رأی تشویق کنند. این نقش‌آفرینی همانند نقش‌های تاریخی زنان در زمان جنگ و مبارزه است؛ زمانی که مادران با دعای خیر، فرزندانشان را راهی جبهه‌های جنگ می‌کردند.

وی خاطر نشان کرد: امروز نیز، بانوان با حضور فعال خود در انتخابات می‌توانند خانواده، همسر، فرزندان، همسایگان و دوستان را برای مشارکت در انتخابات ترغیب کنند.

وی با بیان اینکه بر اساس بررسی‌ها و آسیب‌شناسی‌ها، زنان در برخی از مسائل از جمله شناخت اشخاص، راهبردها و جریان‌های فکری، دقیق‌تر از مردان به صحنه نگاه می‌کنند افزود: بانوان می‌توانند در شناخت کاندیداهای اصلح‌تر ورود کنند و با یک بررسی موشکافانه، آرمان‌های خود را از آن نامزد انتخاباتی طلب کنند.

وی تصریح کرد:ما بر این باوریم که جناب آقای دکتر پزشکیان، فردی توانمند، دلسوز و با عزمی راسخ است.

وی خاطر نشان کرد :او تا کنون ۷۰۰ خانه بهداشت را با همت خانواده و فرزندان و مجموعه خود ساخته است و نشان داده که دغدغه محرومان را دارد و می‌داند چگونه می‌تواند موثر باشد.

قنواتیان ادامه داد :بانوان می‌توانند با حضور مضاعف خود در انتخابات، فضای کشور را پرشور و پرذوق کنند تا مردم بدانند که با انتخاب رئیس‌جمهور، دست به کار بزرگی می‌زنند و شرکت در انتخابات یک وظیفه است، اما وظیفه مهم‌تر، گزینشی آگاهانه و خوب است.

بانوی اصلاح طلب مطرح کرد: دکتر پزشکیان با نشان دادن جایگاه بانوان در جامعه و اهمیت مدیریت آنان، ثابت کرده که زن را به عنوان برنامه‌ریز و مدیری توانمند می‌شناسد.

قنواتیان توصیه و  تاکید کرد :بیایید در روز انتخابات، با همتی بلند و عزمی راسخ، رأی خود را به صندوق بیندازیم و برای آینده‌ای بهتر و ایرانی آباد و آزاد تلاش کنیم.

وی ادامه داد :هر خانه یک ستاد و هر بانوی شهرستان یک مبلغ باشد تا همه با هم برای پیروزی دکتر پزشکیان و آینده‌ای روشن‌تر حرکت کنیم.

وی همچنین گفت :از تمامی بانوان و مردان ایرانی درخواست می‌کنیم تا با شناسایی آرای خاکستری و ترغیب نوجوانان و جوانان، نشان دهند که هر رأی چقدر ارزشمند است.

وی خاطر نشان کرد :برای ایران، آینده فرزندانمان و عقلانیت و یک زندگی امیدوار و اعتبار هر ایرانی، خانه به خانه، روستا به روستا و شهر به شهر، تلاش کنیم.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها