ابهامات جدی در برگزاری انتخابات اتحادیه‌های اصناف کهگیلویه!

گفته می شود دخالتهای پیدا و پنهان فراوانی در این انتخابات رخ داده است که برخی مستندات نیز به دست این پایگاه رسده است.

ابهامات جدی در برگزاری انتخابات اتحادیه‌های اصناف کهگیلویه!

انتخابات ۵ اتحادیه صنفی اتاق اصناف کهگیلویه برگزار شده که با ابهامات جدی همراه بوده است.

به گزارش افتونیوز، پس از صانحه سقوط هلی کوپتر رئیس جمهور و همراهان و پس از آن در هیاهوی ثبت نام کاندیداهای  انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات هیئت مدیره ۵ اتحادیه صنفی در کهگیلویه برگزار شد و بر اساس گزارشهایی که به این پایگاه خبری رسیده است با ابهامات و شبهه های زیادی همراه بوده است.

در این انتخابات که در تاریخ‌های ۱۶ و ۱۷ برگزار شده، هیئت مدیره اتحادیه‌های مشاورین املاک، خودرو و مصالح ساختمانی – خبازان – آرایشگران - طلافروشان و عکاسان – خیاطان مشخص شده اند که طبق شنیده ها اعتراضهای فراوانی نیز به نهادهای بالادستی در خصوص این انتخابات شده است و هنوز تایید نشده است.

گفته می شود دخالتهای پیدا و پنهان فراوانی  در این انتخابات رخ داده است که برخی مستندات نیز به دست این پایگاه رسده است. 

مشخص نیست آیا اصناف نیز شامل بخشنامه مخبر سرپرست ریاست جمهوری مبنی بر عدم جابجایی و عزل و نصب و تغییر و تحول در حوزه‌های اجرایی شامل اصناف می شود یا آنان از این قانون مستثنا هستند. با توجه به اینکه سازمان صنعت و معدن و تجارت نهاد بالادستی اصناف هست به نظر می رسد این بخشنامه نیز شامل اتاق اصناف و انتخابات آن نیز می شود (این موضوع فقط گمانه‌زنی ست و نیاز به تحقیق بیشتر دارد)

با توجه به تمرکز مردم بر انتخابات ریاست جمهوری، پس از فراغت از هیاهوهای انتخاباتی، به صورت مفصل و مبسوط به این موضوع می پردازیم. از همه کسانی که در خصوص این انتخابات اعتراض داشته و مستنداتی به صورت کتبی یا شفاهی از ابهامات این انتخابات دارند می خواهیم که با این رسانه خبری از طرق تلفن، ایمیل، واتساپ و تلگرام و کامنت و... ارتباط برقرار کرده و مستندات خود را در اختیار ما قرار دهند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 بازاری دهدشت 1403/4/3 11:32:46

    سلام خدمت مدیر محترم افتونیوز ....رئیس اداره صمت اقای .... خط باز خود بزرگ بین ..خدایا ب داد شهرمان برس...ایشان طوری صحبت میکند انگار اداره صمت شخصی است و ایشان انگار مدیر عامل این اداره است .....

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها