یادداشت یک شهروند


سوءاستفاده ستاد قالیباف از یک افتتاحیه/ نصب بنر جلوی مسجد تل زالی یاسوج و اعتراض مردمی

انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم روز جمعه ۸ تیرماه در سراسر کشور برگزار می شود.

سوءاستفاده ستاد قالیباف از یک افتتاحیه/ نصب بنر جلوی مسجد تل زالی یاسوج و اعتراض مردمی

یکی از شهروندان ساکن در منطقه تل زالی یاسوج با ارسال مطلب زیر نسبت به نصب بنر قالیباف یکی از نامزدهای حاضر در رقابتهای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ در جلو ورودی مسجد و حسینه سید الشهدای تل‌زالی اعتراض کرده است.

چرا باید مساجد را هم سیاسی کرد و به نفع  نامزد خاص استفاده شود؟
به فرموده امام خمینی (ره)  مساجد سنگر است سنگرها راحفظ کنید. این نشان از آن دارد که خانه خدا مال من، شما و فرد خاصی تعلق ندارد و جایگاه مهم و معنوی برای ورود همه قشر جامعه با هر سلیقه و حزب و گروه جهت برپایی مراسم های مختلف معنوی و حتی اجتماعی و....می باشد . ولی جایگاهی سیاسی به نفع شخص خاص ، در اندیشه های اسلامی غیر شرعی و غیرعرفی می باشد و باید با چنین حرکت هایی ، برخورد قانونی صورت گیرد و مسئولین و عوامل اجرایی این نظام اجازه ندهند مساجد را هم به سمت و سوی خاصی بکشانند که تفکرات معنوی مردم هم را زیر سوال ببرند و مردم را هم از مساجد دور کنند.
متاسفانه بعد از افتتاحیه ستاد دکتر قالیباف در نزدیکی مسجد و حسینیه سیدالشهدا تل زالی یاسوج، شاهد نصب بنر در جلوی این مسجد بوده که جای تاسف دارد و نباید این روند ادامه داشته باشد و با خاطیان برخورد شود.

از اعضای هیئت امنا و هیئت مذهبی مسجد انتظار می رود این بنرها را جلو مسجد جمع کنند و یا به ستاد تذکر داده شود که از جلوی مسجد آنها را بر دارند.

انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم روز جمعه ۸ تیرماه در سراسر کشور برگزار می شود.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها