نشست پرشور ستاد سلامت«دکتر پزشکیان» در دهدشت/جزئیات و تصاویر

نشست ستاد سلامت حامی دکتر پزشکیان در شهرستان کهگیلویه شب گذشته برگزار شد.

نشست پرشور ستاد سلامت«دکتر پزشکیان» در دهدشت/جزئیات و تصاویر

اَفتونیوز| نشست ستاد سلامت حامی دکتر پزشکیان در شهرستان کهگیلویه شب گذشته برگزار شد.

در این نشست علاوه بر  کارکنان حوزه سلامت و درمان، جمعی از کشاورزان و کارشناسان جهاد کشاورزی شهرستان نیز حضور داشتند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان سابق کهگیلویه با اشاره به ناامیدی برخی جوانان و اهمیت انتخابی آگاهانه، گفت: برای آینده‌ای بهتر و عبور از کمال‌گرایی به نفع ایران و فرزندانمان، به دکتر پزشکیان رای دهیم.

دکتر طاهر طبیب زادگان در جلسه هم اندیشی کارکنان شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه در ستاد مرکزی دکتر پزشکیان در دهدشت که با استقبال باشکوهی روبرو شد  افزود: گفتگو باید بر سه محور اصلی متمرکزی شود. محور اول مربوط به افرادی است که در ستاد پزشکیان حضور دارند و نهایتاً به او رای خواهند داد. محور دوم توجه پزشکیان به دید کارشناسی است و محور سوم درباره افرادی است که نمی‌خواهند رای بدهند.

وی تصریح کرد: شعارهایی که در مورد مردمی بودن برخی افراد داده می‌شود، نادرست است. پس از مناظره اول، برخی از طرفداران دو آتیشه پزشکیان احساس ناامیدی کردند و به دنبال ایراد بودند.

رئیس سابق شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه تصریح کرد: ما همیشه بر اساس شکل‌های ذهنی هسته مرکزی باورهایمان دیگران را قضاوت می‌کنیم. انتظار داریم کسی که در مناظره شرکت می‌کند یا پشت تریبون می‌آید با مشت‌های گره کرده و هیجانی، دیگران را جذب کند. اما دکتر پزشکیان کاملاً مسلط، علمی و مبتنی بر نظرات روانپزشکی و روانشناسی صحبت می‌کند.

وی ادامه داد: زبان بدن پزشکیان نشان‌دهنده پذیرش و آرامش است، نه تدافع و تهاجم. او سعی می‌کند طوری بنشیند که حرکات دست‌ها و صحبت کردنش باعث پذیرش شود و از جدل‌ها و بحث‌های بی‌مورد با دیگر کاندیداها پرهیز می‌کند.

دکتر طبیب زادگان گفت: دکتر پزشکیان با تکیه بر دید کارشناسی و رویکرد علمی خود، می‌تواند مناظره‌های سیاسی را از شعارهای بی‌پایه و جنجالی به بحث‌های سازنده و امیدبخش تبدیل کند.

وی تاکید کرد: هیچ مناظره‌ای تاکنون نتوانسته نظر هیچ مخالفی را عوض کند. دکتر پزشکیان طرفداران خود را دارد و تمرکز خود را بر افرادی گذاشته که هنوز تصمیم نگرفته‌اند آیا رای دهند یا نه. او نظریه‌های کارشناسان را مورد توجه قرار داده و این کار بسیار بجایی است.

وی در پایان افزود: جوانان سرخورده و ناامید و رای اولی‌هایی که هیچ اعتقادی به دموکراسی در کشور ندارند نیز محور سوم این گفت‌وگوها هستند. من با درد و رنج مردم آشنا هستم و معتقدم نگاه صفر و صدی و کمال‌گرایی ما را به قهقرا می‌برد. باید برای ایران و آینده فرزندانمان به دکتر پزشکیان رای بدهیم.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها