طی سال جاری انجام شد؛


اجرای ۹ طرح در زمینه زیر ساخت عمران شهری در گچساران

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر دوگنبدان ؛ با اشاره به تلاش مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر جهت بهبود زیرساختها و المانهای شهری و همچنین خدمات رسانی به شهروندان ۹ طرح در زمینه زیر ساخت های عمران شهری در مناطق مختلف شهر دوگنبدان در سال جاری اجرا شد.

اجرای ۹ طرح در زمینه زیر ساخت عمران شهری در گچساران

اَفتونیوز|به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر دوگنبدان ؛ با اشاره به تلاش مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر جهت بهبود زیرساختها و المانهای شهری و همچنین خدمات رسانی به شهروندان ۹ طرح در زمینه زیر ساخت های عمران شهری در مناطق مختلف شهر دوگنبدان در سال جاری اجرا شد.

رضا قشقایی شهردار گچساران در این مورد افزود: این میزان طرح ها در آسفالت معابر، جدول گذاری، بازگشایی معابر، اجرای بلوار و کانال ، ترمیم و کف سازی کانال ها اجرا شد.

 

رضاقشقایی بیان کرد: آسفالت معابر مجموعه ۲۸۸واحدی اقدام ملی، بلوار نفت مسکن شاهد، آسفالت و بازگشایی لاین جنوبی و اسفالت بلوار شهید تاجگردون ۲ تا هفت شمالی از مهمترین طرح های عمران شهری اجرا شده در این مدت بوده است.

 

وی اظهار کرد: همچنین در این مدت اجرای بلوار شهدا ،ترمیم و کف سازی کانال ۲شمالی و ۶جنوبی انجام شد.

 

شهردار دوگنبدان تصریح کرد: هم اکنون چهار طرح عمران شهری در مناطق مختلف شهرستان شامل اجرای کانال ۲۱شمالی ،جدول گذاری محلات فرسوده شهر در محله‌های امینی و سادات، جدول گذاری محلاتی و ۱۰۸ ، اجرای کانال محلاتی، جدول گذاری شهرک نفت، پانصد دستگاه، بهارستان و شهرک لاله در حال اجراست.

وی با بیان اینکه عملیات اجرای اسفالت معابر شهری باغ فردوس فلکه نرگس بزودی انجام می شود عنوان کرد: همچنین مراحل تحقیق و بررسی پیاده رو سازی کنار گذر گچساران  برآورد هزینه شده و بزودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

 

قشقایی تصریح کرد: عملیات پیاده پیاده رو سازی گسترده در سطح شهر دوگنبدان در ماه اینده آغاز خواهد شد.

 

شهردار دوگنبدان تاکید کرد: با هدف توسعه عمران شهری، بهبود تردد خودروها، ایمنی در تردد شهروندان و رسیدن به استانداردهای مطلوب، آسفالت خیابان ها با جدیت در دستور کار قرار دارد.

 

وی ابراز کرد: اقدامات چشمگیری در حوزه زیر ساخت های شهری در دوگنبدان انجام شده است.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها