صحبت های نادر منتظریان در خصوص فعالیت سیاسی اصلاحطلبان و دکتر پزشکیان

نادر منتظریان در نشست هم‌اندیشی نیروهای انقلاب صحبت هایی را مطرح کرد

صحبت های نادر منتظریان در خصوص فعالیت سیاسی اصلاحطلبان و دکتر پزشکیان

اَفتونیوز| نادر منتظریان، فعال سیاسی اصولگرا، امگاه دوشنبه (۱۱ تیرماه ۱۴۰۳) در نشست هم‌اندیشی نیروهای انقلاب حامی سعید جلیلی اظهار داشت که نظام جمهوری اسلامی ایران تحمل تغییرات اساسی و ریشه‌ای را ندارد، اما نیازمند اصلاحات نرم‌افزاری است. وی تاکید کرد که دکتر سعید جلیلی به دلیل نزدیکی به حاکمیت، می‌تواند این اصلاحات را به خوبی بوجود بیاورد. منتظریان افزود که انتخاب دکتر جلیلی به دلیل سوابق مثبت ایشان است و او را به عنوان شهید زنده انقلاب و انسانی پاکدست و ساده‌زیست توصیف کرد.

 

وی اظهار داشت که انتخابات هنوز تمام نشده و بیش از ۵۰ درصد از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد پای صندوق‌های رأی نیامده‌اند. منتظریان تاکید کرد که باید تلاش کنیم مردم را متقاعد کنیم که دکتر جلیلی انسانی پاکدست و مخلص است و قطعا اصلاحات لازم را انجام خواهد داد.

 

منتظریان با بیان اینکه باید گوش به فرمان رهبری باشیم و در مسیری حرکت کنیم که نظام آسیب نبیند، گفت: «باید ولایت‌مداری در عمل باشد و تمام تلاش ما باید بر این باشد که قلب امام عصر (عج) و نایب بر حقش را خوشحال کنیم و از خون شهدا پاسداری کنیم.»

وی تصریح کرد: «برای آقای پزشکیان احترام قائلم، و به آقای پزشکیان و متولیان ستاد ایشان در استان عرض می‌کنم، اکثریتی که در ستاد آقای پزشکیان هستند از نیروهای خوب نظام و قابل احترام هستند. مگر می‌شود بگوییم در ستاد رقیب خانواده شهید نیست؟ پاسدار نیست؟ روحانی نیست؟ بله، هست، همگی قابل احترام هستند.»

 

منتظریان با اشاره به سخنان برخی چهره‌های سیاسی در سطح کشور گفت: «نیروهای اصلاح‌طلب و اصولگرای استان انسان‌های ولایتمدار و شایسته‌ای هستند، اما ما باید فراتر از این جریانات فکر کنیم و تصمیم بگیریم. این روزها در تهران مسائلی را رسماً بیان می‌کنند؛ مرزها با برانداز باید مشخص شود. ما نباید مهره‌های نظام را بسوزانیم. آقای پزشکیان از مهره‌های این نظام هستند.»

منتظریان بیان کرد: «افرادی در مرحله اول مسیری را رفتند و کاندیدای متفاوتی را انتخاب کردند، ما می‌توانیم با این افراد صحبت کنیم و دل‌ها را به سمتی ببریم که امام زمان شاد شود.»

وی در پایان خاطرنشان کرد که امروز باید در سطح بالاتری از جریانات فکر کنیم و مسئله نظام بالاتر از منافع فردی و گروهی است و باید حفظ نظام و ارزش‌های آن را ملاک اصلی قرار دهیم و برای مردم روشنگری صحیح داشته باشیم. منتظریان تاکید کرد که اگر تفکر شهید رئیسی که انسانی مخلص و خستگی‌ناپذیر بود، در استان پیاده می‌شد، کهگیلویه و بویراحمد به زیر ۵۰ درصد نمی‌رسید. دلیل کاهش رای رفتارهای دولت مردانی است که با سیره شهید رئیسی فاصله داشت.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 2 نظر

  • 1 اداا 1403/4/12 12:53:38

    اشتباه دومش اینه گفته جلیلی نزدیک حاکمیته اصلاحات پیگیری کنه اخه ادمی به اصلاحاتی باید انجام بشه اعتقادی نداره چطور پیگیریشون کنه

    پاسخ
  • 2 محمدرضا 1403/4/12 12:50:39

    اخرش سوتی داده گفته اگر تفکر شهید حاکم بود مشارکت در استان زیر ۵۰ نمیاومد اخه کشور هم زیر ۵۰ شده یعنی تفکر شهید خودش در کشور حاکم نبود کاهش مشارکت مردم به دلیل عملکرد بلند مدت چپ و راسته

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها