حمایت یاران«ندای وحدت» از پزشکیان ادامه دارد/«وکیلی» در جمعی از طایفه تامرادی چه گفت؟/ ستاد خیزش مردمی را بیشتر بشناسید

نشست مشترک اعضای ستاد خیزش مردمی حامی مسعود پزشکیان با محمد علی وکیلی روزنامه نگار، مدیر مسئول روزنامه ابتکار و نماینده ادوار مجلس، با اعضای شورای مرکزی خیزش مردمی حامی مسعود پزشکیان برگزار شد.

حمایت یاران«ندای وحدت» از پزشکیان ادامه دارد/«وکیلی» در جمعی از طایفه تامرادی چه گفت؟/ ستاد خیزش مردمی را بیشتر بشناسید

اَفتونیوز| نشست مشترک اعضای ستاد خیزش مردمی حامی مسعود پزشکیان با محمد علی وکیلی روزنامه نگار، مدیر مسئول روزنامه ابتکار و نماینده ادوار مجلس، با اعضای شورای مرکزی خیزش مردمی حامی مسعود پزشکیان برگزار شد.

ستاد خیزش مردمی از جمله ستاد های حامی دکتر مسعود پزشکیان است که طی روزهای اخیر فعالیت خود را آغاز کرده است، تعدادی از اعضای شورای مرکزی این ستاد در انتخابات مجلس شورای اسلامی از مهدی روشنفکر حمایت کرده بودند.

محمد علی وکیلی در این نشست اظهار داشت؛ جریان خالص ساز به بقیه اجازه نمی‌دهد به کسی نمی‌دهد، این گروه های تندرو و افراطی حتی محمد باقر قالیباف را برنتابیدند.

وکیلی در ادامه افزود؛ کشور این فرصت  را دارد که کشور را از دست تندرو ها و جریان خالص ساز خارج شود.

وی در ادامه تاکید کرد،  پزشکیان میتواند ظرفیت آشتی ملی باشد چراکه  از همه اصولگرایان اصولگرایان تر است و هم اینکه خواهان تحول و اصلاح در وضعیت کنونی است.

این روزنامه نگار در ادامه اضافه کرد، ۵ تا کاندید پزشکیان رقیب نتوانستند یک آیه را بخوانند و

شب گذشته جلیلی گفت آیه خواندن کار امامان جماعت است، اگر پزشکیان و یا یکی از ماها این صحبت را انجام می‌دادیم گروه های فشار چه حملاتی را متوجه ما نمیکردند.

وی در ادامه تصریح کرد؛ هیچکس به اندازه پزشکیان نمی‌تواند به اقلیت اطمینان دهد و به سود اتحاد اقوام است  که پزشکیان تایید شود.

وکیلی در ادامه تشریح کرد؛ کشور دچار آپارتاید نسلی شده است و یک حلقه سخت قدرت و مدیریت اجازه ی ورود به این حلقه را نمی‌دهند و گروهی و نسل  خاص به مناصب و جایگاهی خاص تبدیل شده است اما پزشکیان خارج از این دایره بسته به میدان آمده است و انتخاب پزشکیان انتخاب یک راه عقلایی است.

وکیلی گفت، من یک روز در مجلس به یک نماینده کرد سنی، من و شما ذاتا اصلاح طلبی ایم، ما در یک اقلیم آزاده پرور بزرگ شده  ایم، اینک می گویم از حیث منطقه ای ما اصلاح طلب و آزادی خواه بوده ایم، ایل تامرادی نیز بعنوان یکی نماد های   شجاعت و آزادی خواهی مشهور است.

این نماینده ادوار مجلس گفت؛ متن مردم مسیرشان پزشکیان است؛ جامعه نباید به خاطر ۱۰ درصد  جان نثار  ۹۰ میلیون بقیه به  شهروندان درجه اول و درجه دوم تبدیل شوند.

بهروز یزدانپناه از اعضای شورای سیاست گذاری ستاد خیزش مردمی حامی مسعود پزشکیان در کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت مشارکت در انتخابات تاکید کرد.

وی در ادامه افزود؛ جمعیت کثیری قصد حضور در انتخابات ندارد که در فرصت باقی مانده آنها را به این امر ترغیب کرد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 6 نظر

  • 1 عدالت 1403/4/14 23:50:7

    از تیم خیزش های مردمی مسول تیم رسانه جناب محسن معارفی به دکتر جلیلی پیوست

    پاسخ
  • 2 ایل تا مرادی 1403/4/14 23:45:53

    برو گم شو تا رخسارت را مردم این استان نبینند. تو همون شخصی هستی که به تاج گردون گفتی بویر احمد یه مشت گرسنه هستند و پاپتی!! فقط گم شو

    پاسخ
  • 3 ناشناس 1403/4/14 14:37:53

    گفت اینجا فقط آیه و نهج البلاغه می خونی بگو چطور همین ها رو عملی می کنی

    پاسخ
  • 4 جلال 1403/4/14 13:12:25

    وکیلی هم شده سیاستمدار ای خدا تواگه عرضه داشتی تک دوره ای نبودی برو

    پاسخ
    • 4 - 1 م.م پاسخ به : جلال 1403/4/14 23:48:4

      والا من آخر نفهمیدم ایشان چه کاره مردم این استان هست. تا دم انتخابات مردم را آدم حساب نمی کنه بعدش میشه نماینده ریس جمهور منتخب،😭😭

  • 5 ندای وحدت 1403/4/14 12:50:23

    از ۶۵ هزار نفر ۱۰ نفر هم نیومده

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها