شائبه انتخاباتی بودن یک سفر/ رئیس سازمان بهزیستی کشور در یاسوج به دنبال چیست؟!

این سفر در آستانه انتخابات ریاست جمهوری دور دوم شائبه انتخاباتی بودن آن را بیش از پیش کرده است.

شائبه انتخاباتی بودن یک سفر/ رئیس سازمان بهزیستی کشور در یاسوج به دنبال چیست؟!

افتونیوز - رئیس سازمان بهزیستی کشور در یک سفر از پیش اعلام نشده به یاسوج سفر کرد و این سفر کاملا شائبه انتخاباتی بودن داشته است.

به گزارش افتونیوز، علی‌محمد قادری معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور، روز چهارشنبه ۱۳ تیرماه در سفری از پیش اعلام نشده که حتی رسانه ها نیز در جریان آن نبودند به یاسوج آمد و با معلولین استان دیدار چهره به چهره داشت.

این سفر در آستانه انتخابات ریاست جمهوری دور دوم شائبه انتخاباتی بودن آن را بیش از پیش کرده است. چه آنکه بدانیم حتی ایرنا خبرگزاری دولت نیز از این سفر بی اطلاع بوده و هیچ خبری بر روی خروجی آن قرار نگرفته و از سویی دیگر، آخرین باری که رئیس سازمان بهزیستی کشور به یاسوج آمده بود در سال ۱۴۰۰ یعنی سه سال پیش بود.

این در حالی بود که هیچ مسئول استانی رئیس سازمان بهزیستی کشور را در این سفر همراهی نمی کرد و این نیز با پروتکلها و تشریفات ورود مقامات کشوری به استان منافات دارد.

با توجه به اینکه جمعیت زیادی از استان تحت پوشش بهزیستی هستند این نوع دیدارها در آستانه انتخابات شائبه های زیادی دارد. از استاندار و مسئولان ارشد امیدی نیست ولی از نهادهای نظارتی و قضایی انتظار می رود با جدیت و فوریت به این موضوع را رسیدگی کنند.

 

سفر رئیس بهزیستی کشور در سال ۱۴۰۰

 

 



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها