جرم انتخاباتی دانشجویان هوادار جلیلی در برنامه انتخاباتی ستاد پزشکیان در دانشگاه یاسوج/ دستگاه قضایی کجاست؟

دانشجویان حامی جلیلی، این همایش انتخاباتی را با نشستها و جلسات دانشجویی و یا مناظره های سیاسی دانشجویی اشتباه گرفته بودند و مرتب در این نشست به دنبال تنش و جوسازی بودند.

جرم انتخاباتی دانشجویان هوادار جلیلی در برنامه انتخاباتی ستاد پزشکیان در دانشگاه یاسوج/ دستگاه قضایی کجاست؟

روز سه شنبه همایش انتخاباتی دانشگاه، انتخابات و آینده ایران به همت ستاد دانشگاهیان مسعود پزشکیان نامزد مورد حمایت اصلاح طلبان در دانشگاه یاسوج برگزار شد.

به گزارش افتونیوز، این همایش انتخاباتی و تبلیغاتی، با حضور و سخنرانی غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس همراه بود که با استقبال جمع زیادی از دانشجویان و اساتید مواجه شد.

در خلال این برنامه جمعی از دانشجویان هوادار سعید جلیلی نامزد مورد حمایت اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری 1403 با هو و جنجال قصد اخلال در این برنامه و جلوگیری از سخنرانی تاجگردون را داشتند. طبق قانون وقتی برنامه ای با عنوان مشخص تبلیغاتی از سوی ستادهای انتخاباتی برگزار می شود حضور و اخلال در آن از سوی هواداران رقیب جرم انتخاباتی محسوب می شود و باید با آن برخورد شود.

دانشجویان حامی جلیلی، این همایش انتخاباتی را با نشستها و جلسات دانشجویی و یا مناظره های سیاسی دانشجویی اشتباه گرفته بودند و مرتب در این نشست به دنبال تنش و جوسازی بودند و طبق قانون این کار جرم انتخاباتی است.

برخی رسانه های حامی جلیلی نیز در ابتدا این موضوع را وارونه جلوه داده و این اخلال دانشجویان را به عنوان عدم آزادی بیان تفسیر کردند اما وقتی متوجه اشتباه خود شدند که این کار دانشجویان جرم انتخاباتی است از دامن زدن به آن پرهیز کردند.

هر چند مسئولان ستاد دانشگاهیان پزشکیان سعه صدر به خرج دادند و این هواداران جلیلی را تحمل کردند اما دستگاه قضایی که همیشه نسبت به اخلال در انتخابات و برنامه تبلیغاتی نامزدها هشدار می داد کاملا نسبت به این موضوع بی تفاوت بود و مشخص نیست در این خصوص چه موضعی گرفته است.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها