پیام تبریک «نادر منتظریان» به مسعود پزشکیان

"نادر منتظریان" فعال سیاسی و اجتماعی و نامزد دوازهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیام تبریکی برای مسعود پزشکیان ارسال کرد

پیام تبریک «نادر منتظریان» به مسعود پزشکیان

"نادر منتظریان" فعال سیاسی و اجتماعی و نامزد دوازهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیام تبریکی برای مسعود پزشکیان ارسال کرد؛ در این پیام آمده است:

به نام خداوند بخشنده مهربان

با سلام و احترام

حضور گسترده مردم در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، نشان‌دهنده بلوغ سیاسی و اجتماعی جامعه ماست. این مشارکت فعالانه، نمادی از همبستگی و تعهد ملی به آینده کشور و لبیک به دعوت رهبر معظم انقلاب برای حضور حداکثری در این عرصه مهم است. مردم با حضور پرشور و نشاط خود، نه تنها اراده و خواست جمعی خود را به نمایش گذاشتند، بلکه به همگان نشان دادند که آماده‌اند با اتحاد و همکاری، برای ساختن آینده‌ای روشن‌تر تلاش کنند. این حضور گسترده و پرشور، مایه افتخار و سربلندی ملت و نویدبخش روزهایی پر از امید و پیشرفت است.

صمیمانه ترین تبریکات خود را به مردم شریف استان به خاطر مشارکت گسترده در انتخابات و همچنین به منتخب محترم مردم اعلام می‌دارم. این پیروزی نه تنها نشان‌دهنده اراده و همبستگی مردمی است، بلکه بیانگر تعهد و تلاش شبانه‌روزی افرادی است که با ایجاد رقابت سالم و شور و شوقی مثال‌زدنی، فرمان ولایت مبنی بر حضور حداکثری را لبیک گفتند. امروز روز رفاقت، دوستی و مهربانی برای مردم عزیز ماست.

امید است که منتخب محترم مردم با همکاری سایر قوا، بتواند دولتی فراگیر، توانمند و انقلابی تشکیل دهد و اصلاحات لازم را که منجر به حل مشکلات مردم و جامعه می‌شود، انجام دهد. در شرایط سخت فعلی، همه کسانی که در جایگاه و توانایی هستند، لازم است با همدلی و همبستگی، به حل مشکلات مردم کمک کنند. اشتغال جوانان و معیشت آنان از مهم‌ترین مسائلی است که باید به آن توجه ویژه شود.

همان‌طور که در تبلیغات انتخاباتی قول داده‌اند و ان‌شاءالله با صداقت خود این وعده‌ها را اثبات کنند، انتظار می‌رود که از نیروهای توانمند استان که برای موفقیت ایشان هزینه‌های سنگینی را متحمل شده‌اند، در بدنه دولت استفاده کنند. عمل به وعده‌ها و وفای به عهد، نشانه‌ای از صداقت و ایمان به مردم است.

حل مسائل و مشکلات کشور نیازمند اتحاد و انسجام و دوری از افراطی‌گری است. باید با تکیه بر اصول و ارزش‌های انقلاب، دولتی شایسته تشکیل شود و از سهم‌خواهی‌های جناحی، قومی و کاذب پرهیز شود.

همچنین ضروریست رسیدگی به مشکلات استان های محروم در اولویت اقدامات دولت چهاردهم باشد.

در پایان، از ستاد محترم ایشان تقاضا دارم این مکتوبه را به استحضار ایشان برسانند و تأکید نمایند که لازمه موفقیت، همکاری و همدلی همه نیروها و دوری از تفرقه و اختلاف است.

با تشکر و احترام،

نادر منتظریان

فعال سیاسی و اجتماعی و نامزد دوازهمین دوره مجلس شورای اسلامی

۱۶/تیر/۱۴۰۳



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 حق گو 1403/4/19 10:1:49

    درود خدابرحاج نادر عزیز، انسانی شریف دیدباز، توانمند، انقلابی

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها