رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران؛


نمایش کاروان خورشید در شهرستان به روی صحنه می رود

نمایش کاروان خورشید در شهرستان گچساران به روی صحنه می رود

نمایش کاروان خورشید در شهرستان به روی صحنه می رود

اَفتونیوز|به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گچساران ،اورنگ نارکی گفت:سوگنامه نمایشی کاروان خورشید ویژه سوگواری سالارشهیدان به نویسندگی وکارگردانی سید صادق فاضلی از تاریخ ۳۰ تیرماه لغایت ۳ مردادماه هرشب ساعت ۲۱ در فضای باز مسجدالنبی(ص)کوی شهید پرهون با مجوز وهمکاری اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان گچساران توسط شورای فرهنگی شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران به روی صحنه خواهد رفت.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران اظهار داشت : در این نمایش هنرمندان برجسته کشوری و خطیبان ومداحان کشوری از خطه جنوب حضور خواهند داشت.

اورنگ نارکی با توضیح اینکه حماسه عاشورا حاوی ارزش‌ها و مفاهیم اخلاقی، انسانی و دینی سترگ و عمیقی است که مردم جهان تشنه و مشتاق آن هستند، افزود: تجربه نشان داده است که استقبال از آثار نمایشی که با معیارهای اصولی نوشته شده‌اند، از سوی قاطبه مردم و به خصوص جوانان بسیار پررنگ و معنادار بوده است. این دسته از آثار از آنجا که بر محور عدالت‌طلبی، حق‌خواهی و ظلم‌ستیزی شکل گرفته‌اند، برای عموم مردم دنیا دارای جذابیت‌های بالقوه‌ای است که می‌توان بیش از اینها به آن پرداخت.

وی افزود : ضروریست از ظرفیت هنرمندان برای معرفی هر چه بیشتر سیره و اندیشه ی ائمه و معصومین (ع) بهره گرفت و در کنار عزاداری برای شهدای کربلا ، باید فلسفه ی نهضت عاشورا و همچنین آزادگی و آزاد مردی را برای جوانان و نوجوانان تبیین و تشریح کرد تا اثرات این ماه بیش از ایام سوگواری ، در جامعه ماندگار باشد .

گفتنی است رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گچساران از عموم مردم برای دیدن این نمایش دعوت به عمل آورد.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 0 نظر

شما اولین نظر دهنده باشید!

سایر اخبار
برگزدیدها