پیمانکار؛ کلید واژه‌ای برای فرار مدیران شهرستان کهگیلویه از پاسخگویی!

از نظافت خیابان ها گلایه داریم اعضای شورا پای پیمانکار را به میان می آورند و جدل میان خودشان و پیمانکار را به سطح عمومی می کشانند و روان مردم را دچار آسیب می کنند.

پیمانکار؛ کلید واژه‌ای برای فرار مدیران شهرستان کهگیلویه از پاسخگویی!

اَفتونیوز| کهگیلویه را باید سرزمین عجایب دانست.

دلیل برای این موضوع و این صحبت واکنش ها به اتفاقات و پاسخ دهی مسئولین این حوزه است.

گویا برای فرار از پاسخگویی بهترین راه برای مسئولین بازی با آسایش و آرامش مردم و ایجاد جدل میان مردم است.

از نظافت خیابان ها گلایه داریم اعضای شورا پای پیمانکار را به میان می آورند و جدل میان خودشان و پیمانکار را به سطح عمومی می کشانند و روان مردم را دچار آسیب می کنند.

از جاده‌ها گلایه داریم هیچ مسئولی پاسخگو نیست و نهایت در یک محل امن خبری قرار می گیرند و باز هم پای پیمانکار به میان می‌آید.

گویا مدیران شهرستان کهگیلویه در امن‌ترین حالت خویش قرار دارند یک روز پشت نماینده خود را پنهان می‌کنند و با چاپلوسی نزد نماینده نقدها را از سر باز می کنند و روز دیگر پیمانکاران را مقصر اعلام می‌کنند!

بدعتی است عجیب در هیچ شهرستانی شما نمی بینید اختلافات پیمانکار و کارفرما به این شدت به سطح جامعه منتقل شود.

اینکه دقیقا مدیران کجا پاسخ خواهند داد را کسی نمی‌داند اما با فرار از پاسخگویی و سرگرم کردن مردم به جدل‌های بیهوده روزگار خوبی را سپری می‌کنند.

اینکه پیمانکار مطالبات خود را دریافت کرده یا خیر؟! اینکه به هر دلیلی پیمانکار از اجرای قرارداد سرباز می زند به عموم مردم ربطی ندارد و این وظیفه مدیری است که حق مدیریت دریافت می کند که به این مشکلات رسیدگی کند و اگر توان رسیدگی ندارد کت و شلوار مدیریت را از تن خارج کند و مانند کارمند عادی به ادامه‌ی خدمت خود برسد.

اگر یک بار دادستان یا دستگاههای نظارتی و امنیتی از مدیر یک اداره پاسخ می خواستند و به علت ترک فعل به پاسخگویی وادارش می ساختند مدیران می دانستند که این ترفندها برای فرار از پاسخگویی بی فایده است و باید به مردم پاسخ عملکرد خود را دهند.

امام جمعه محترم این شهرستان جلوی این بدعت که تبدیل به راهی برای فرار مدیران کهگیلویه از پاسخ شده است را بگیرد.

البته این موضوعی است که فرماندار باید به جد جلوی آن را گرفته و مدیران و روسای ادارات را ملزم به پاسخگویی به مردم و افکار عمومی کند و اینکه همه مشکلات به گردن پیمانکار انداخته شود ساده ترین کار برای یک مدیر و رئیس است.

در تصادفات جاده ای، مدیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و مدیر راه و شهرسازی شهرستان پاسخگو باشد نه اینکه توپ را به زمین پیمانکار بیندازند اگر توان حل مشکلات پیمانکاران را ندارند دیگر چرا مدیر هستند؟!

پیشنهاد دیگر این است که همان پیمانکاران را به عنوان مدیر و رئیس ادارات منصوب کنند تا حداقل مردم تکلیف خود را بدانند!!!



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 1 نظر

  • 1 داود 1403/5/4 18:55:40

    تا ۴ تا ...... مثل ارانپور و داورپناه هست.... وضعیت شهر همینه!!!!!!

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها