اختصاصی افتونیوز


اقدامات عجیب استاندار و معاون پشتیبانی در آخرین روزهای دولت سیزدهم/ دور زدن قانون و ترک تشریفات برای واگذاری مناقصات/ جذب نیروها به صورت سهمیه‌بندی بین مدیران/ مشاور استاندار رکورددار است! +سند

اینکه استاندار و معاون استاندار، انتخابات را بهانه برای عدم برگزاری یا تعلیق قانون کنند مصداق بارز ترک فعل است و سو استفاده از قانون است.

اقدامات عجیب استاندار و معاون پشتیبانی در آخرین روزهای دولت سیزدهم/ دور زدن قانون و ترک تشریفات برای واگذاری مناقصات/ جذب نیروها به صورت سهمیه‌بندی بین مدیران/ مشاور استاندار رکورددار است! +سند

افتونیوز|  بر اساس مجموعه کاملی از اسنادی که به این پایگاه خبری رسیده است استاندار و معاون پشتیبانی و توسعه منابع استانداری بی توجه به منافع عمومی، در حال دور زدن قانون هستند.

بر اساس این اسناد که در اختیار سایت افتونیوز قرار گرفته، مرادعلی پیوند معاون استاندار در دو نامه جداگانه به استاندار به دلیل نبود وقت!!! از استاندار خواسته است که با ترک تشریفات مناقصه نیروهای حجمی و خدمات خودرویی استانداری را به شرکت مورد تایید خودشان واگذار کند.

اینکه استاندار و معاون استاندار، انتخابات را بهانه برای عدم برگزاری یا تعلیق قانون کنند مصداق بارز ترک فعل است و سو استفاده از قانون است.

این اسناد (شامل نامه ترک تشریفات، لیست کامل افراد، قرارداد استاندار و ....)  در اختیار برخی از کارشناسان اداری و مشاوران حقوقی این سایت خبری قرار گرفته تا به صورت دقیق موارد و مصادیق تخلفات آن نوشته و پس از بررسی دقیق در اختیار مخاطبان و دستگاههای نظارتی قرار خواهد گرفت.

اما نگاه کلی به این اسناد نشان می دهد که گویا تعمدی در برگزار نکردن مناقصه وجود داشت و از سویی بیمه افراد در دو ماه فروردین و اردیبهشت نشان می دهد که اسامی افراد در هر دو لیست که از دو شرکت مختلف است یکسان بوده است.(یاسان خدمات راشین و نیما گستر یاسوج)

معاون استاندار در نامه ترک تشریفات مناقصه گفته است که با توجه به رضایت از کار پیمانکار طرف قرارداد.... در صورتی که این نامه در آخر برج ۲ نوشته شده است و لیست بیمه افراد توسط دو شرکت مختلف پرداخت شده است و مشخص نیست چگونه مسئولان استانداری در طول یک ماه از این شرکت مطمئن شدند و رضایتشان جلب شد! ضمن آنکه همه می دانند لیست بیمه نیروها معمولا یک تا دو ماه بعد واریز می شود که این موضوع هم احتمالا نشان از آن دارد که تاریخ واقعی نامه‌های ترک تشریفات مربوط به همین روزها باشد! (حدس میزنیم)

در قرارداد مناقصه استانداری جهت انجام کارهای استانداری و فرمانداری های تابعه تعداد نیروهای مورد نیاز ۲۹ نفر ذکر شده در حالی برای ۴۲ نفر حقوق و بیمه پرداخت شده است.

گفته می شود این افراد به صورت سهمیه ای از سوی مدیران استانداری معرفی و جذب شده اند که در این بین تعداد افرادی که از سوی مشاور استاندار به استانداری تحمیل شده است رکورد زده است.

نام همسر، دو برادر و دو خواهرزاده مصلحی مشاور استاندار، در این لیست کسانی که در استانداری مشغول شده اند وجود دارد. به وابستگان بقیه مدیران نیز در مطلب بعدی اشاره می شود.

اگر فکر میکنید افرادی که تحت عنوان نیروهای حجمی و خدمات خودرویی در استانداری جذب شده اند واقعا در همین بخشها مشغول هستند سخت در اشتباه هستید. کافی است سری به استانداری و برخی فرمانداری ها بزنید تا آنها را در در بخشهای اداری ببینید.

این تنها بخش کوچکی از مواردی بود که هر کسی می توانست با نگاهی به لیست نیروها و قرارداد مناقصه متوجه آنها شود. 

در روزهای آینده به صورت تفصیلی و مبسوط این اسناد مورد بررسی موشکافانه قرار خواهند گرفت. از نهادهای نظارتی (و نه امنیتی!) انتظار می رود که به این موضوع ورود کرده و جلوی تخلفات احتمالی را بگیرند.



نظرات پس از تایید انتشار خواهند یافت
کاربر گرامی نظراتی که حاوی ناساز، افترا و هر گونه بی حرمتی باشند منتشر نخواهند شد.

ارسال نظر




نظرات ارسالی 20 نظر

  • 1 اکبری تبار 1403/5/14 9:1:32

    عجب کشف بزرگی کردی افتونیوز این که یک روند طبیعی است برای مکاتبه رسمی و دولتی از سربرگ اداری استفاده می شود خودت را به خواب زدی یا ملت را ...گیر آوردی

    پاسخ
  • 2 قاسم 1403/5/12 4:7:41

    دستگاه های نظارتی از جمله دیوان محاسبات و سازمان بازرسی هم که طبق معمول همیشه برای ماله کشی و سر پوش گذاشتن بر روی این تخلفات اصولگرایان کاملا" با متخلفان هماهنگ هستند.

    پاسخ
  • 3 کاشانی 1403/5/9 15:21:40

    هویت شما رسانه ها برای استان مشخص شده،تا دیروز خود را به استانداری و دولت انقلابی می چسباندید،حالا که دولت تغیر کرد،با توجه به منافع خودتون تغیر عقیده دادید،جواب خدا را چه میدهید،رسانه پولکی که ۱۰۰هزار میگیره هر خبری بهش میدن گزارش میده،شما از خودتون چیزی نمیدونید

    پاسخ
    • 3 - 1 سرباز رهبر پاسخ به : کاشانی 1403/6/21 22:47:21

      تو که از خدا حرف میزنی اون معاونی که حق این همه نیرو رو داده به عده ای دیگر چی این خودش گناه کبیره حق الناس؟؟ بعدش چرا تنها اقوام کسانی که از رفیقان و اشنایان مشاور معروف و معاونی هست باید جذب بشن؟ بعدشم چرا عده ای باسواد و مدرک دار باید در پایین ترین رده باشن و عده ای با مدرک پایین و سوری در بهترین جاها بکار میگیرن؟ حق کارگرانی که سال گذشته در اداره جات ها وشرکت ها داده نشده چی؟ مطمن باش تمامی اه این اشخاص به سر خانواده و زن و بچشون در میاد و خودشون هم به خاک سیاه میشینن به حق قران قسم نابودیشون رو نظاره کنیم که به سر بچشون در بیاد تا بفهمن چه پدرها و مادرهایی زجر فرزندان خودشون رو دیدن

    • 3 - 2 مطلع پاسخ به : کاشانی 1403/5/9 23:18:23

      خدایی چه🤣

  • 4 دانشجو 1403/5/9 9:10:6

    استاندار و معاونین و مشاورین ااستانداری و فرمانداری ها و بخشداری های استان نابود کردن وقتی یه عده با رانت جذب وزارت کشور بشن بایدم وضعیت استان این باشه که نابود شده وزارت کشور جایی تحصیل کرده های نخبه است نه جای راننده و جارف کار

    پاسخ
    • 4 - 1 اکبر پاسخ به : دانشجو 1403/5/9 11:50:40

      رزومه ت رو مینوشتی تا حرفت تکمیل میشد مردم بدونن چه نخبگانی هست

  • 5 موسوی منش 1403/5/8 20:12:33

    نامه غیرقانونی استخدام همین مصلحی با سوابقی نظیر ................. و... نزد آقای جمالفردمپیر وقت بازرسی دانشگاه علوم پزشکی موحود است ؛ خودم هم دارمش خواستید ایمیل یا شماره واتساپ بدین تا براتون نامه سازمان بازرسی و سایر مدارک را بفرستم (عیناً همین رو منتشر کنید، چون مدارک رو دارم کسی نمیتونه از من شکایت کنه)

    پاسخ
    • 5 - 1 سرباز رهبری پاسخ به : موسوی منش 1403/6/21 22:53:58

      با سلام اگر چنین موضوعاتی دارین لطفا یه شماره بنویسید تا برام ارسال کنین از تهران ورود کنن مدارک بسیاری دستمان رسیده اگر این ها هم باشد دقیقا شخصی که پشتیبان ایشون و فلان معاونه برای همیشه از صحنه سیاست در استان خط میخوره..

    • 5 - 2 ناشناس پاسخ به : موسوی منش 1403/5/10 7:39:10

      همین جمالفرد که میفرمایید در یک سال سه پست عوض کرد!!!!اول بازرسی!!!!دوم معاونت فرهنگی نزد روایی قوم وخویش نزدیکش!!!!سوم اداره مهندسی علوم پزشکی!!!! سال قبلش هم سه پست عوض کرد!!!اول نهاد رهبری دانشگاه یاسوج!!!!!دوم ریس بسیج مداحان استان!!!!سوم فن آوری واطلاعات!!! سال قبلش هم..........

    • 5 - 3 افتونیوز پاسخ به : موسوی منش 1403/5/9 13:37:20

      لطفا تماس بگیرید 09217449326 09179423217 محمود آرام مدیرمسئول افتونیوز mahmoodaram@gmail.com

  • 6 شهروند 1403/5/8 18:22:32

    مثلث مصلحي افضل و پيوند به اندازه چهل سال نظام در استان .... و .... داشتنه

    پاسخ
  • 7 محمد 1403/5/8 17:39:16

    واقعا جای تأسف داره که یه رسانه ایقد دروغ بنویسه وقتی هنوز نمی‌دانید که لیست بیمه باید مثل سال قبل باشد و نمیشود سال جدید نیروها را تغییر داد دوم اینکه کارمند استانداری را مگر میشود قایم کرد که نوشتی اینهمه نیرو آورده سرکار بجز یک نفر که در آزمون قبول شده بقیه حرفهایت همگی دروغ است و اگر شکایتت را بکنند سایتت بسته میشود

    پاسخ
    • 7 - 1 قاسم پاسخ به : محمد 1403/5/12 4:10:14

      اگر این تخلفات در دولت های اصلاح طلب صورت گرفته بود الان دستگاه های نظارتی از چهل جا ورود کرده بودند.

    • 7 - 2 قاسم پاسخ به : محمد 1403/5/12 4:8:37

      کجای قانون گفته لیست بیمه باید یکی باشه؟

    • 7 - 3 مطلع پاسخ به : محمد 1403/5/9 13:31:21

      دقیقا چرالیست بیمه باید مثل سال قبل باشه؟؟؟

  • 8 مهدی 1403/5/8 12:19:25

    سازمان بازرسی کجاست که نمی پرسد

    پاسخ
  • 9 بازپور 1403/5/8 12:18:40

    به نام دین وعلیه دین

    پاسخ
  • 10 محمدی 1403/5/8 11:26:32

    مصلحی پنج دونه رای نداشته وفقط سواستفاده کرده

    پاسخ
  • 11 دنا 1403/5/8 9:47:56

    غارت بهر ایکنن...

    پاسخ
سایر اخبار
برگزدیدها